וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של נבחרת קוסובו: מי יעצור את מנור סולומון?

בעוד הסילון של ישראל נוסק, הסילון של היריבה מושבת. פלורנט האדרז'ונאי שאמור להתמודד עם סולומון באגף, סובל מפציעה וגם אם יגיע, קיים סימן שאלה בנוגע לכושרו

שלושת השערים של מנור סולומון במדי פולהאם/ספורט1

הכושר הטוב של מנור סולומון כנראה מדאיג את היריבות הבאות של פולהאם, אבל אמור לעשות כאב ראש גדול גם למאמן נבחרת קוסובו, אלן ז'ירס האגדי. ואצלו מדובר בחשש כפול.

בעוד סולומון מבריק בכנף השמאלית ונוסק בשמי הפרמיירליג, פלורנט האדרז'ונאי נמצא בכיוון השני. מי זה פלורנט האדרז'ונאי אתם שואלים? האיש שלפחות על הנייר היה אמור לעצור את סולומון ב-25 במרץ בבלומפילד.

האדרז'ונאי הוא שחקנה של קסימפשה מהליגה הבכירה בטורקיה. מגן ימני זריז רגליים שנהנה לתמוך בהתקפה, מתקשה לעתים בהגנה, אבל עושה שימוש במהירות הגבוהה שלו כדי לחפות על טעויות בסגירות.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
כלי הנשק העיקרי של נבחרת ישראל. סולומון/אודי ציטיאט

האדרז'ונאי בן ה-28 נולד וגדל בשוויץ, ואפילו רשם הופעה אחת במשחק ידידות של הנבחרת המקומית. ב-2019 הוא הוזמן לנבחרת קוסובו ומאז הוא שם, כשעמדת המגן הימני רשומה עליו בטאבו כמעט תמיד - כשהוא לא פצוע.

הבעיה של נבחרת קוסובו היא שהמגן המהיר פצוע כבר יותר מחודש. הוא נפגע ב-2:2 נגד פתיח קראגומרוק ב-15 בינואר - דווקא במשחק בו כבש - ופספס ארבעה משחקים של קסימפשה. בגלל פגרת המונדיאל, יש לו למעשה רק חמישה משחקים רשמיים מאז ה-4 בנובמבר. כלומר חמישה משחקים בארבעה חודשים.

"אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב להעפיל ליורו 2024 ולרשום הישג גדול. זה החלום שלנו", אמר האדרונז'אי לפני כשבועיים. אבל לישראל ולמנור סולומון יש חלום דומה ובעוד מטוס הסילון של אלון חזן באגף טס אל על, זה של אלן ז'ירס כרגע מקורקע. גם אם יחזור בזמן, קשה לדעת באיזה כושר יהיה - בטח לא דומה לכושר של סולומון אותו יצטרך לעצור.

עוד בוואלה!

הזאר הישראלי? באנגליה משווים ומעלים: "סולומון עושה דברים של מסי"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת קוסובו, פלורנט האדרז'ונאי. Eurasia Sport Images, GettyImages
שחקן נבחרת קוסובו, פלורנט האדרז'ונאי/GettyImages, Eurasia Sport Images

האלטרנטיבות של ז'ירס לא מרשימות. לירים קסטרטי ממעט לשחק באויפשט ההונגרית ועל פניו לא נראה כמו השחקן שיצליח לעצור את סולומון. איליר קראסינקי נוסה בעמדה הזו במשחק ידידות, אבל העמדה הטבעית שלו היא קשר אחורי והוא משחק בליגה הקוסוברית החלשה - ובכלל לא בטוח שיוזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully