וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר הישראלי? באנגליה משווים ומעלים: "סולומון עושה דברים של מסי"

שחקני פולהאם דבקים בכינוי המחמיא, האוהדים מאוהבים, שירר מנתח את המהלך הבלתי עציר שפיתח ואפילו ב"גרדיאן" יוצאים מפרופורציות: "כמו מסי בבארסה". מנור סולומון בכושר הטוב בחייו, וגרם לפרשן האנגלי לאכול את הכובע: "שמח שטעיתי". התגובות מאחורי הטירוף סביב "הקוסם"

תקציר: משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי - הניצחונות של מנצ'סטר סיטי, השער של סולומון בניצחון של פולהאם/ספורט1

מנור סולומון כובש בסערה את הכדורגל האנגלי, ובתקשורת המקומית לא נשארים אדישים לתופעה החדשה. אחרי שכבש אתמול (שלישי) שער רביעי בארבעה משחקים, שגם הוא העתק כמעט מדויק לחלוטין של השערים הקודמים שלו, שחקן הכנף הישראלי סוחט מחמאות מקיר לקיר בממלכה.

זה מתחיל בתגובות המפרגנות בתוך הקבוצה, שממחישות עד כמה סולומון התאקלם בחדר ההלבשה, וכמה הוא מוערך על ידי המאמן. "אדן הזאר הישראלי", כתב חברו לקבוצה אנדראס פריירה באינסטגרם, כשהוא חושף את הכינוי שהודבק לסולומון כבר בשבועות הראשונים שלו באנגליה, כפי שהוא עצמו סיפר בעבר. המאמן מרקו סילבה התרגש עבור סולומון ואמר: "מגיע לו הכל. חשוב מאוד שיווצר קשר חיובי על המגרש בינו לבין אלכסנדר מיטרוביץ'. השילוב ביניהם הוא פשוט מושלם. שער אדיר של מנור".

סולומון כבר שבה את לבבותיהם של אוהדי פולהאם, שממשיכים להלל אותו ולהחמיא לו באתרי האוהדים. באתר "פולהאמיש" בחרו בו לשחקן המצטיין של המשחק, העניקו לו ציון 8 וכתבו: "לצפות ביכולות של סולומון זה תענוג גדול, שבוע אחרי שבוע. בכל פעם שהוא מקבל את הכדור, הוא נראה מסוכן. הוא חולף על פני הבלמים שוב ושוב עם טאץ' נהדר. הוא עומד על 4 מ-4, והשער המצוין שלו היה זהה לשער שכבש מול וולבס. הבחור הזה הוא פשוט קוסם".

טירוף מנור סולומון באנגליה

רכש 100 המיליון של צ'לסי מסתכל בקנאה

זו הייתה הפעם הראשונה שסולומון פתח בהרכב פולהאם מאז משחקי הסיבוב הקודם בגביע, אחרי שבשלושת משחקי הליגה האחרונים הוא היה הסופר-סאב של הקבוצה. למרות השדרוג המתבקש של סולומון להרכב, היו גם פרשנים שהאמינו שהוא צריך להמשיך לעלות מהספסל. "נראה לי שהוא מסוג השחקנים שפשוט עולים טוב יותר מהספסל. הוא לא צריך לפתוח", אמר הפרשן ג'ף סאקס ב"גרדיאן" לפני המשחק, ואחרי השער המדהים של סולומון נאלץ לאכול את הכובע. "אני שמח שטעיתי לגביו, ושהוא כבש", אמר סאקס, "הלוואי שסולומון ופולהאם ימשיכו להצליח".

מי שהמשיך להחמיא לסולומון הוא אלן שירר. החלוץ האגדי שפירשן את המשחק ב-BBC, בחר בסולומון לשחקן המצטיין והרעיף עליו מחמאות. שירר התלהב מאוד מהשער שכבש סולומון בפריצה מהאגף ועם בעיטה מסובבת לפינה, שלאט לאט הופכת לסימן ההיכר שלו באנגליה. "זה היה מהלך יוצא מהכלל. לידס יודעת בדיוק מה מנור סולומון רוצה לעשות, אבל לעצור אותו זה דבר אחר לחלוטין", אמר שירר, וחרץ: "לכבוש שערים כאלה מהספסל זה דבר אחד, אבל המשחק של סולומון היום מעביר מסר למאמן - הוא רוצה וצריך להישאר חלק מההרכב".

גם ב"סקיי" ציינו ש"ההצגה של סולומון היא בהחלט הצהרה למרקו סילבה", וב"סאן" הדגישו את סיפורו, ואת הקשיים שעבר בתקופה האחרונה: "סולומון רותח לאחרונה, ובדרך לשם הוא היה צריך לצאת מגיהנום. הוא עבר פציעה קשה והגיע ללונדון מאיזור מלחמה".

כך הגול הועבר בשידור חי ב-ESPN

כאן המהלך המדובר יצא לפועל לראשונה

המהלך של השער של סולומון היה כאמור העתק מדויק של השער שכבש בסוף השבוע האחרון בפרמיירליג. ברשתות החברתיות הצמידו את שני הסרטונים של שני השערים כדי להוכיח עד כמה הם דומים, ואם חשבתם שבישראל יוצאים מפרופורציות, חכו שתקראו מה היה לכתב ה"גרדיאן" לכתוב על המהלך. "אני יודע שזה יישמע קצת מוגזם, אבל סולומון עושה דברים שראינו את מסי עושה בברצלונה. מסי אהב לקחת את הכדור, לצרף חבר לקבוצה ולהשתמש בו בתור חומה כדי לכבוש בעצמו. עכשיו סולומון עושה משהו דומה בפולהאם, שבוע אחרי שבוע. השער הזה ללא ספק 'ימסמר' אותו להרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully