וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדר הערבי שוב לא ציין את שמו של סולומון, ב-BBC הסתירו את מוצאו

הישראלי של פולהאם הבקיע משחק רביעי ברציפות ונבחר לאיש המשחק, אבל השדר הערבי סיפק עוד רגע מביך, וב-BBC שידועה כפרו-פלסטינית בכלל הציגו אותו כ"פורטוגלי"

הריאיון של מנור סולומון לאחר שכבש נבחר לאיש המשחק מול לידס בגביע/ספורט1

מנור סולומון ממשיך לסחוף את פולהאם ולהרשים את חובבי הכדורגל באנגליה. כוכב נבחרת ישראל קיבל הערב (שלישי) את המקום בהרכב והראה שהוא לא חייב לקום מהספסל כדי להבקיע. אחרי שלושת שערי הליגה, סולומון הבקיע שער דומה ב-0:2 על לידס ועלה יחד עם פולהאם לרבע גמר הגביע האנגלי - דבר שהמועדון לא עשה מאז עונת 2009/10.

סולומון הוחלף בדקה ה-81 לקול תשואות האוהדים בקרייבן קוטג' ובסיום התייצב יחד עם ז'ואאו פלהיניה, כובש השער הראשון, בעמדת הריאיונות. הישראלי נבחר לאיש המשחק, אך אמר: "תודה רבה, אבל האיש שעומד כאן איתי ראוי יותר ממני לפרס הזה. לא משנה מי איש המשחק, הדבר הכי חשוב כרגע הוא שניצחנו, ואני מאוד שמח".

מקרה קודם שבו שמו של סולומון לא הוזכר

מי שמתקשים להשלים עם התקופה הנפלאה של סולומון הם השדרים בשפה הערבית. גם הערב, בפעם הרביעית ברציפות, השדר התורן לא העז להזכיר את שמו של המבקיע הישראלי בעת תיאור השער לקהל הצופים. לאחר מכן נחסם הציוץ לצפייה.

גולשים ישראלים עירניים לא הצליחו שלא לשים לב גם לסיקור המוטה פוליטית כביכול של BBC, שידועה באג'נדה פרו-פלסטינית. בדוח סיקור המשחק של הרשת נראה כי "הוסתרה" זהותו של סולומון, ונמנעו מלציין את ארץ מוצאו. בדיווח אף התייחסו לסולומון כאל פורטוגלי, משום שהוא מחזיק בדרכון פורטוגלי.

"הפורטוגלים העניקו לפולהאם ניצחון חשוב", כתבו שם כשהם מציינים את השער של ז'ואאו פלהיניה הפורטוגלי, את האפקט החיובי של המאמן הפורטוגלי מרקו סילבה וכן את השער הנפלא של סולומון, מבלי לציין את ארץ המוצא שלו, בניגוד לשניים האחרים שמוצאם הודגש.

עוד בוואלה!

צפו: שער יפהפה למנור סולומון, פולהאם עלתה לרבע גמר הגביע האנגלי

לכתבה המלאה

צפו בגול של מנור סולומון וביתר תקצירי שמינית הגמר

תקציר: משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי - הניצחונות של מנצ'סטר סיטי, השער של סולומון בניצחון של פולהאם/ספורט1

האוהדים מתלהבים גם בדרום אפריקה

שלב שמינית גמר הגביע האנגלי יושלם מחר עם עוד ארבעה משחקים וביום שני תהיה הגרלת רבע הגמר.

משחקי רביעי:

סאות'המפטון - גרימסבי
ברנלי - פלייטווד
מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם
שפילד יונייטד - טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully