וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה המומה, סולומון הודה: "שמח שזה מגיע כל כך מהר, כל כך עקבי"

צפו בכוכב הישראלי מתראיין בסיום המשחק: "הגביע האנגלי זה מדהים, אנחנו ממשיכים לחלום". באנגליה מהללים את מנור: "האיש הזה מבקיע רק גולאסואים"

השער של מנור סולומון, פולהאם נגד לידס/ספורט1

מנור סולומון ממשיך לסחוף את פולהאם ולהרשים את חובבי הכדורגל באנגליה. כוכב נבחרת ישראל קיבל אתמול (שלישי) את המקום בהרכב והראה שהוא לא חייב לקום מהספסל כדי להבקיע. אחרי שלושת שערי הליגה, סולומון הבקיע שער דומה ב-0:2 על לידס ועלה יחד עם פולהאם לרבע גמר הגביע האנגלי - דבר שהמועדון לא עשה מאז עונת 2009/10.

"מה המשמעות עבורי? שהעפלנו לרבע הגמר", אמר סולומון לכתב ספורט1 ניב דוברת, "זה מדהים, הגביע האנגלי זה טורניר חשוב וגביע מיוחד, ואני שמח להבקיע ולעזור לקבוצה. לא חושב מי מבקיע, העיקר שעולים לשלב הבא, ואנחנו ממשיכים לחלום".

עוד בנושא
בכר אחרי ההפסד של מכבי חיפה: "אקח אחריות. אצילי בתקופה פחות טובה"
השדר הערבי שוב לא ציין את שמו של מנור סולומון, שפרגן לחברו
קוז'וך חגג את הניצחון של נתניה: "הייתה לנו תחושה שאנחנו עוברים"

סולומון מתראיין אחרי המשחק לניב דוברת

מנור סולומון מתראיין אצל ניב דוברת מספורט1 אחרי שכבש שער רביעי ברציפות במדי פולהאם, הפעם מול לידס בגביע/ספורט1

צפו בכל השערים מהערב בגביע האנגלי, כולל ההפתעה והניצחון הגדול של סיטי

תקציר: משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי - הניצחונות של מנצ'סטר סיטי, השער של סולומון בניצחון של פולהאם/ספורט1

שלושת השערים הראשונים של סולומון במדי פולהאם

שלושת השערים של מנור סולומון במדי פולהאם/ספורט1

סולומון לא הסתיר את התרגשותו מרצף השערים: "אני תמיד האמנתי בעצמי. כשאתה פצוע אתה חושב שהכל רע ולא יודע מתי זה יגיע, אבל אני שמח שזה הגיע כל כך מהר, וכל כך עקבי, אבל אני צריך להמצשיך לעבוד קשה, מקווה להבקיע ולבשל, ולעזור לקבוצה שלי לנצח".

על העונה של פולהאם: "אנחנו עושים עונה גדולה בליגה, אנחנו מקום 8-7, לא רק הנקודות אלא הכדורגל, איך שאנחנו משחקים, לוחצים, אינסטנסיביים, וגם בגביע אנחנו רוצים לחהגיע רחוק, אנחנו רוצים להמשיך לשאוף, ללכת עד הסוף. הרכב? אני לא מסתכל על זה, לא חושב על זה, המאמן יחליט מה שיחליט. יהיה קשה מול ברנטפורד, הם קרובים אלינו בטבלה, זו קבוצה רעה במיוחד אצלם בחוץ".

ברשת כמובן התרשמו מהשער ומהרצף, ונכתב על הישראלי: "פולהאם מצאה לעצמה כדורגלן-פלא", "דברים יפהפיים מהרגל של מנור", "הסיבוב הזה של מנור, כוכב", "האיש הזה רק מבקיע גולאסואים", ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully