וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "באנו לשבור עוד תקרת זכוכית. הייתה לנו תחושה שאנחנו עוברים"

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 0:32

מאמן מכבי נתניה מודה שהקבוצה נהנית מביטחון ואמונה, אחרי הניצחון הגדול בגביע: "לנצח פה את מכבי חיפה, שהיא קבוצה אדירה, זה אומר הכל". טוומאסי: "אני ממש גאה, יש פה רוח מנצחת"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי חיפה לאחר הארכה ברבע גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי נתניה רשמה הערב (שלישי) את הניצחון הכי מתוק שלה העונה, כשגברה 1:2 על מכבי חיפה ברבע גמר הגביע והעפילה לחצי הגמר בסיומו של משחק בלתי נשכח. היהלומים המשיכו את התקופה הנפלאה שלהם, השלימו מהפך מוצדק עם 1:2 בהארכה (3:4 בסיכום שני המשחקים) וחזרו לחצי גמר הגביע אחרי ארבע שנים. דיא סבע כבש לאלופה (28) וקבע 0:1, אבל רוטמן (49) השווה בפתיחת המחצית, ווטוומאסי המצוין (99) הפך בהארכה. במהלך המשחק הסוער שערים של שרי ופיירו נפסלו, ופנדל למכבי חיפה בוטל על ידי ה-VAR.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
יכולה להיות גאה אחרי הקרב האדיר. נתניה/ברני ארדוב
פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
היהלום של המדינה. נתניה חוגגת/ברני ארדוב

המאמן המנצח רן קוז'וך: "קודם כל תודה לבורא עולם, על הרגע שחווינו היום, ועל מה שאנחנו חווים העונה. דיברנו על זה לפני המשחק: באנו כדי לשבור עוד תקרת זכוכית. לנצח פה את מכבי חיפה, שהיא קבוצה אדירה, זה אומר הכל. זו עוד תקרת זכוכית.

"אמרתי לפני ההארכה שאנחנו חייבים להישאר במשחק, להישאר מרוכזים, לא משנה אם קורים בו דברים טבים או רעים. ידענו שאנחנו שווים שער, גם בפיגור. השחקנים, הצוות המקצועי - בלב שלנו הייתה תחושה שאנחנו עוברים היום שלב".

ומה עכשיו? "נצטרך למצוא כוחות להתאושש מהמשחק הזה, כי קבוצה מנצחת יודעת לנצח תמיד".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
איזו עונה אדירה. נתניה/ברני ארדוב

טוומאסי, שכבש את שער הניצחון: "ניצחון גדול שלנו, עם רוח מנצחת, אני ממש גאה בקבוצה שלנו. איך אני עדיין פה בישראל? בכדורגל אתה לא יודע איפה תהיה, אבל אני פה, ואני נותן הכל, וצריך להודות לקבוצה שנותנת לי ביטחון. לא משנה לי באיזו עמדה אני משחק, בכל עמדה אני יכול למצוא את היתרון שלי, העיקר שהקבוצה מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully