וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מאמינה: "למונאקו יש חולשות", מרטין: "צריך לרצות יותר"

2.3.2023 / 8:38

הצהובים יתארחו אצל אחת הקבוצות הטובות ביורוליג (22:00) בתקווה לשפר עמדות במלחמה על הפלייאוף. רומן סורקין: "באים מוכנים". ג'רל מרטין: "לא צריכים להגיע למצב שאנחנו צריכים לעשות קאמבק"

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 22:00) לסאל גאסטון מדצין שבמונאקו למחזור ה-26 ביורוליג. הצהובים מדורגים במקום השמיני ערב המחזור עם 13 ניצחונות ו-12 הפסדים, כשהיריבה הצרפתית מדורגת שלושה מקומות מעליה עם 15 ניצחונות ו-10 הפסדים.

רומן סורקין לצד ג'יילן אדאמס מכבי תל אביב. דני מרון
"נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה". סורקין/דני מרון

עוד ביורוליג

שחקניו של עודד קטש הגיעו אתמול בשעות הערב לנסיכות הצרפתית ויערכו הבוקר את אימון הקליעות עם דגשים טקטיים, כשעד המשחק מתוכנן תדריך וידאו נוסף על היריבה. במכבי תל אביב חיים את מונאקו במשך שבוע לפחות, מאז המשחק האחרון נגד באיירן מינכן, ומאמינים שביכולתם להפתיע את אחת הקבוצות הטובות במפעל.

"ברור שהם פייבוריטים, חוץ מקבוצה אחת או שתיים ביורוליג, כל קבוצה שמגיעה לכאן היא אנדרדוג", הודו במכבי תל אביב אתמול, "זה לא אומר שאנחנו לא באים כדי לנצח. יש תוכנית משחק, אם נבצע אותה כמו שצריך, יש סיכוי. יש להם נקודות חולשה, צריך להתקיף אותם שם".

"ננסה לקחת את האנרגיות מסוף המשחק הקודם", הבטיח רומן סורקין, "עשינו חושבים, ראינו וידאו ועבדנו על הדברים שאנחנו צריכים לתקן. נבוא מוכנים. אנחנו בכושר טוב, ניצחנו במשחק האחרון. כל משחק חשוב לנו, הטבלה מאוד צפופה. נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה. עבדנו על הסגירה לריבאונד, שזה משהו שהיה חשוב לנו - לא עשינו עבודה טובה במשחק הקודם. עבדנו על היריבה ועל עצמנו בעיקר. אנחנו באים מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'רל מרטין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו בהחלט מוכנים". מרטין/ברני ארדוב

"אנחנו יודעים שהיה לנו קשה להשיג ניצחונות במשחקי החוץ, אבל אנחנו בהחלט מוכנים", אמר ג'רל מרטין לפני היציאה לדרום צרפת, "אנחנו יודעים כמה זה חשוב לסיים את העונה בצורה חזקה כדי להעפיל לפלייאוף. אנחנו מוכנים לצאת לדרך בתקווה לחזור עם ניצחון. אנחנו צריכים לרצות את זה יותר מהם. המאמנים מדברים בימים האחרונים על זה שאנחנו פותחים משחקים לאט וחוזרים במחצית השניה. אנחנו צריכים להיות טובים יותר, להיכנס לעניינים ברבע הראשון והשני ולא להגיע למצב שאנחנו צריכים לעשות קאמבקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully