וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן נוסף עם מומחיות בהגנה היה יכול לפתור בעיות למכבי תל אביב"

הצהובים לא מתכננים לצרף חיזוק עד פקיעת הדדליין ביורוליג למרות שפויתרס והולינס מושבתים עד סוף העונה. ב"באסקטניוז" ניתחו: "הקבוצה הכי לא יציבה במפעל"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 28.2/ספורט1

חלון ההחתמות ביורוליג יינעל הערב (רביעי) ב-18:00, ומספר קבוצות עושות ניסיונות אחרונים כדי להתחמש. טיילר דורסי, שחזר ליבשת הישנה והצטרף לפנרבחצ'ה שם יחדש את שיתוף הפעולה עם סקוטי ווילבקין, הוא ההחתמה הבולטת של הימים האחרונים, אבל על פי דיווחים קבוצות נוספות במפעל מנסות להתחזק בדקה ה-90.

מי שככל הנראה נמצאת מחוץ ללופ הזה היא מכבי תל אביב. הצהובים לא מתכוונים לחזק את הסגל לקראת הישורת האחרונה מאבקי ההעפלה לפלייאוף, למרות שאלכס פויתרס ואוסטין הולינס, שניים מהשחקנים שבתכנון המקורי בקיץ יועדו להיות העוגנים של ההגנה, מושבתים עד סוף העונה.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יחפש את השומרים מבפנים. קטש/דני מרון

ב"באסקטניוז" ניתחו את הסטטוס של הצהובים בשוק ההחתמות, וציינו: "מכבי תל אביב נאבקת על מקומה בטופ 8, למרות שהיא כנראה הקבוצה הכי לא יציבה ביורוליג. היא עדיין לא ניצחה שני משחקים ברציפות ב-2023. מה שנשאר יציב הן הבעיות בהגנה. היא אחת מקבוצות ההגנה הכי גרועות במפעל, וזו צרה מתמשכת אצלה העונה. האובדן של אלכס פויתרס ואוסטין הולינס לא עזר בכלל. צירוף של שחקן נוסף עם מומחיות בהגנה שיכול לעזור מהספסל, הייתה יכולה לפתור חלק מהבעיות ולשפר את ההגנה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully