וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה של מירוטיץ' בניצחון של ברצלונה, 7 נק' למדר אצל פרטיזן בלגרד

הכוכב של הקטלאנים קלע 28 נק' באחוזים מדהימים ב-74:93 על ז'לגיריס קובנה וסייע להיצמד לאולימפיאקוס בצמרת. הגארד הישראלי הוסיף 2 ריב' ו-5 אס' ב-74:88 על אלבה ברלין ללא זוסמן ובלאט. קמפאסו והכוכב האדום בלגרד (16 נק' ו-7 אס') הפסידו 87:80 לבאיירן מינכן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

ארבעה משחקים ייערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-26, בנוסף למפגש בין מונאקו למכבי תל אביב. ברצלונה דרסה את ז'לגיריס קובנה ונצמדה לאולימפיאקוס, ים מדר ופרטיזן בלגרד טיילו בחצי שני נהדר מול אלבה ברלין ללא בלאט וזוסמן, פקונדו קמפאסו הפסיד עם הכוכב האדום בלגרד בבכורה המחודשת במפעל ואנאדולו אפס חזרה לעניינים עם ניצחון על פנאתינייקוס.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Sonia Canada, GettyImages
עוד מופע שלו, עוד ניצחון של ברצלונה. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 74:93

עם רצף של ארבעה ניצחונות, האחרון שלהם בקרב צמרת מול מונאקו בשבוע שעבר, שארונאס יאסיקביצ'יוס ושחקניו אירחו את קבוצתו הקודמת של המאמן ושמרו על מרחק של משחק אחד מהמוליכה אולימפיאקוס. אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון 17:19 לקטלאנים, ניקולה מירוטיץ' (28 נק') פתח מבערים והוליך את קבוצתו ליתרון דו ספרתי במחצית. תומאס סטורנסקי (12 נק' ו-5 אס') הצטרף לחגיגה והפער גדל בשיאו ל-26 נקודות, אבל הליטאים הצליחו לצמצם נזקים ברבע האחרון שלא הספיק להם. הפסד שני ברצף לז'לגיריס שהתרחקה מעט מהמקום בשמינייה הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פקונדו קמפאסו, הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic, GettyImages
קיווה לבכורה מחודשת מוצלחת יותר. קמפאסו/GettyImages, Nikola Krstic

באיירן מינכן - הכוכב האדום בלגרד 80:87

פקונדו קמפאסו ערך סוף סוף את הופעת הבכורה שלו בזירה האירופית במדי הכוכב האדום, לאחר שעבירות פייר פליי פיננסי מנעו מהקבוצה את הזכות לשתפו מאז שהצטרף בחודש דצמבר. הארגנטינאי (16 נק' ו-7 אס') קיווה לניצחון במשחק הראשון שלו בחזרה ליורוליג, אך במאבק צמוד מול הבווארים, הגרמנים יצאו עם ידם על העליונה. ולדימיר לוצ'יץ' (20 נק') סייע למהפך ברבע האחרון, לוקה וילדוסה (18 נק' ו-5 אס') ניסה להגיב מהצד השני, אבל הסרבים נכנעו בהפסד שני ברצף, באיירן חזרה לעניינים אחרי ארבעה הפסדים ברציפות.

וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס. Huseyin Yavuz / dia images, GettyImages
הסתדרו בלי מיצ'יץ'. קלייברן/GettyImages, Huseyin Yavuz / dia images

פנאתינייקוס - אנאדולו אפס 87:82

מעטים, אם בכלל, היו מאמינים שאלופת היבשת תהיה מחוץ לשמינייה הראשונה אחרי 24 משחקים, אך הערב אנאדולו חזרה למקומה הטבעי, לפחות באופן זמני. אחרי חצי ראשון צמוד יותר, ווילי קלייברן (24 נק' ו-7 ריב') הגדיל את ההפרש של הטורקים שהגיע בשיאו ל-16. מריוס גריגוניס (23 נק') החזיר בדקות האחרונות את היוונים שהצליחו לצמצם את ההפרש לחד ספרתי, אבל זה לא הספיק לפנא בהפסד שישי ברציפות.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
קיבל דקות משמעותיות ותרם בניצחון קל. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פרטיזן בלגרד - אלבה ברלין 74:88

הדרבי הישראלי שהיה אמור להיות בין ים מדר לבין תמיר בלאט ויובל זוסמן הפך לטיול קל של הסרבים ללא שני הישראלים של אלבה. הגארד הישראלי תרם 7 נק', קטף 2 ריב' וחילק 5 אס' ב-21 וחצי דקות על הפרקט. אלסקה אברמוביץ' (19 נק') דרס את הגרמנים ברבע שלישי חד צדדי עם 9:35 שהפך יתרון מינימלי של אלבה להפרש דו ספרתי של פרטיזן. מאודו לו (17 נק') ניסה להשאיר את הקבוצה מבירת גרמניה במשחק, אבל זה הסתיים בניצחון שהחזיר את בלגרד לשישייה הראשונה בטבלה.

משחקי יום שישי ביורוליג:

פנרבחצ'ה - וירטוס בולוניה (19:45)
וילרבאן - ריאל מדריד (21:00)
באסקוניה - ולנסיה (21:30)
מילאנו - אולימפיאקוס (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully