וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבחרת ישראל קיבלה הצצה לעתיד מזהיר": הערב הגדול של נועם יעקב

הרכז הצעיר היה נקודת האור של סיום הקמפיין המאכזב במוקדמות המונדובאסקט. ברחבי אירופה ממשיכים להתלהב: "סופרסטאר בהתהוות"

את קמפיין מוקדמות אליפות העולם נבחרת ישראל תרצה לשכוח, ומהר. עם מאזן שלילי של 8:4 ושלל אכזבות לאורך הדרך, ברור לכל התוצאות כלל לא תאמו את הציפיות. אולם הקמפיין העגום הסתיים בטעם טוב, בעיקר בזכות איש אחד - נועם יעקב.

אחד מילדי הפלא של הכדורסל הישראלי חתם בהפועל ירושלים לאור הפציעה של נועם דוברת, ומיד הוכיח שהוא ראוי לליגת העל. משבוע לשבוע קיבל יותר ויותר אחריות מאלכנסדר דז'יקיץ', מה שהוליד גם זימון לנבחרת ישראל הבוגרת.

"נועם יעקב לא פחות טוב מים מדר, ויכול כבר לשחק ביורוליג"
נועם יעקב בין 5 הכישרונות החמים באירופה: "אחד השחקנים המסקרנים בדורו"
זילברשטיין: "קמפיין מאוד מאכזב, אבל לחבר'ה היה חשוב לנצח"

הופעת הבכורה היתה ביום שישי האחרון, מול פינלנד. הרכז בן ה-18 עלה מהספסל, קיבל 19 דקות והשיב עם 12 נקודות ריבאונדים ושני אסיסטים, לפני שיצא בחמש עבירות. אמש (שני) כבר השתדרג ל-27 דקות מול סלובניה, והיה אחד השחקנים הטובים על הפרקט. יעקב שוב שינה את המומנטום, סיפק 18 נקודות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-2 חטיפות, והיה חלק חשוב מהניצחון הישראלי.

"גם הצוות וגם השחקנים מאוד עזרו לי, זה לא תמיד קל לקבל שחקן צעיר והם עשו עבודה מדהימה", אמר הרכז הצעיר בסיום. "ידעתי שיש בנבחרת שחקנים טובים והייתי בטוח שאוכל להשתלב".

"סופרסטאר בהתהוות. ישראל קיבלה הצצה לעתיד מזהיר, כשנועם יעקב בן ה-18 פלרטט עם טריפל דאבל", צייצו בחשבון הטוויטר של פיב"א. "איזה שחקן!" הוסיף שדר פיב"א ג'ף טיילור. הסקאוט אנדר איסוקיזה צייץ: "נועם יעקב הוא ים מדר החדש?", וקיבל תגובה מהעיתונאי האיטלקי ניקולו פיומי, שצייץ: "נועם יעקב כל כך, כל כך טוב".

כזכור, בקיץ האחרון כיכב יעקב באליפות אירופה לנוער, כשדורג שני בטורניר בנקודות למשחק (19.3), ועשה זאת ביעילות יוצאת דופן - 47.1 אחוז מהשדה היו לו (מקום שישי באליפות), ו-39.3 אחוז מחוץ לקשת (מקום שמיני באליפות) - כל זאת לצד 6 אסיסטים למשחק (מקום ראשון באליפות) ו-6 ריבאונדים למשחק (מקום 15 באליפות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully