וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם יעקוב בין 5 הכישרונות החמים באירופה: "אחד השחקנים המסקרנים בדורו"

הרכז בן ה-18 מצטיין בקבוצת המילואים של וילרבאן: "יכולת מסירה של קוסם". לנבחרת הוא לא נלקח בחשבון, על אף מצוקת הגארדים

הביצועים של נועם יעקוב בקבוצת המילואים של וילרבאן/מתוך טוויטר

תמיר בלאט נמצא בעיצומה של עונת פריצה באלבה ברלין, ים מדר במגמת שיפור אצל ז'ליקו אוברדוביץ' בפרטיזן בלגרד (ויקבל דקות נרחבות בשבועות הקרובים לאור הפציעות של חבריו לקו האחורי), אבל גם הרכז הישראלי השלישי שמשתייך לקבוצת יורוליג - נועם יעקוב - חווה מומנטום מצוין.

הרכז שרק בחודש שעבר חגג 18 וכבר נמנה על סגל וילרבאן ביורוליג באחד המשחקים העונה, מצטיין בקבוצת המילואים של המועדון (עד גיל 21) וההייפ סביבו ממשיך להתגבר. בשבוע שעבר ציין אותו סקאוט "דראפטאקספרס" ג'ון צ'פקביץ' במיוחד, עם סרטון שקיבץ כמה מהמהלכים המלהיבים שלו בפתיחת העונה. "נועם יעקוב מוסר כמו קוסם. הוא יצירתי ומלהיב, ונותן שואוטיים עם התעוזה שלו כשהוא מייצר מהלכים לשחקנים שלצידו", כתב צ'פקביץ'.

אתמול (שלישי) יעקוב המשיך לקבל הכרה, כשנבחר על ידי האתר "יורוספקטס", המתמחה בכישרונות צעירים מאירופה, לאחד מחמשת הפרוספקטים הכי טובים ביבשת בחודש אוקטובר.

שחקן וילרבאן נועם יעקוב. מתוך האתר של וילרבאן, אתר רשמי
הולך ומשתפר. נועם יעקוב/אתר רשמי, מתוך האתר של וילרבאן

"אחרי המספרים המרשימים באליפות אירופה לנוער, יעקוב ממשיך את התצוגות המשכנעות גם בצרפת. הוא הוביל את קבוצת המילואים של וילרבאן לארבעה ניצחונות באוקטובר, והעמיד ממוצעים של 16.5 נקודות, 4 ריבאונדים ו-8.7 אסיסטים במשחקים הללו. ראיית המשחק ויכולת המסירה שלו תמיד היו ברמה גבוהה, אבל לאחרונה הוא משתפר ומתפתח גם בתור מנהיג, ולומד לשחק כדורסל מנצח שעושה הבדל גדול", כתבו על יעקוב. "הוא גורם לכל מסירה להיראות מלהיבה, ומנהל את המשחק בבגרות בהתקפות מתפרצות ובמהלכי פיק אנד רול. הוא מוכיח שיש לו את מה שנדרש כדי לשמור נהדר בהגנת לחץ על כל המגרש, ומראה שהוא בהחלט מסוגל להפוך לגארד חודר ברמה גבוהה בעתיד. יעקוב צריך לעבוד על הקליעה שלו מבחוץ ולקלוע באחוזים גבוהים יותר, כי זו הבעיה במשחק שלו כרגע, אבל בסך הכל מדובר באחד הגארדים הכי מסקרנים בדורו, ואי אפשר לחכות לראות מה ייצא ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יעקוב מעמיד העונה ממוצעים של 16.7 נקודות, 5.3 ריבאונדים, 8.2 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק בליגה עד גיל 21 של צרפת, ונראה כמו מועמד טבעי להפוך לרכז המוביל הבא של הכדורסל הישראלי. היה מי שציפה שיעקוב יילקח בחשבון על ידי גיא גודס בזימונים לנבחרת הבוגרת לקראת חלון המשחקים הקרוב של מוקדמות אליפות העולם, אבל זה לא קרה - על אף מצוקת גארדים קשה. תמיר בלאט וים מדר לא שוחררו מקבוצותיהם, רועי הובר פצוע והקו האחורי שיעמוד לרשות גודס יהיה דליל למדי. כך או כך, דבר אחד נראה כבר כמעט ודאי: במוקדם או במאוחר, יעקוב יהיה חלק משמעותי מהנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully