וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר ופרטיזן בלגרד רשמו ניצחון שלישי רצוף, באיירן הפתיעה את אנאדולו

הגארד הישראלי קלע 10 נק' ב-89:91 על פנאתינייקוס וסייע לקרב את קבוצתו לחלק העליון בטבלת היורוליג. הבווארים השיגו ניצחון בכורה העונה עם 78:81 על אלופת המפעל, ריאל מדריד גברה 77:83 על מילאנו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

המחזור השישי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ניצחון שלישי רצוף של פרטיזן בלגרד מול פנאתינייקוס. באיירן מינכן גברה במפתיע על אלופת היורוליג, אנאדולו אפס, ורשמה את ניצחונה הראשון העונה במפעל. ריאל מדריד גברה על מילאנו והתקרבה לחלק העליון של הטבלה.

ים מדר, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון שלישי רצוף. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פנאתינייקוס - פרטיזן בלגרד 91:89

קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' התאוששה רשמית מפתיחת העונה הרעה שלהם ביורוליג, ואחרי שלושה הפסדים רצופים, רשמו הערב את ניצחונם השלישי ברציפות בדרך לחלק העליון של הטבלה, לפחות זמנית. ים מדר פתח בחמישייה של הסרבים, קלע 10 נק', והוסיף ריבאונד, אסיסט ושלוש חטיפות בעשרים דקות על הפרקט. כבר ברבע הראשון פרטיזן ברחה ליתרון 15, אך פנאתינייקוס חזרו לקראת המחצית וצמצמו ברבע השלישי להפרש חד ספרתי כשנייט וולטרס ודוויין בייקון (17 נק' כ"א) המשיכו במגמה היוונית עד סיום המשחק. למזלו של אוברדוביץ', קווין פונטר במשחק אדיר של 29 נק' שמר על היתרון והשיג את ניצחון החוץ היקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
הופעה נהדרת שלו לא עזרה מול באיירן מינכן. ואסילייה מיציץ'/GettyImages

באיירן מינכן - אנאדולו אפס 78:81

אחרי הפסדים רצופים מפתיחת העונה, הבווארים השיגו את ניצחונם הראשון העונה דווקא מול אלופת המפעל. אחרי חצי ראשון צמוד שהסתיים ביתרון נקודה לטורקים, בכיכובו של ואסילייה מיציץ' (24 נק', 4 ריב', 4 אס'), הגרמנים הצליחו חזרו בחצי השני בהובלת קסיוס ווינסטון (16 נק' ו-7 אס') עם שני רבעים נהדרים וגברו על אנאדולו במשחק דרמטי.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס עם דז'נאן מוסה. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון חוץ חשוב לריאל מדריד. וולטר טבארס ודז'נאן מוסה/GettyImages, Fran Santiago

מילאנו - ריאל מדריד 83:77

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון של הבלאנקוס, האיטלקים חזרו ברבע השני וסיימו אותו ביתרון 47:50. לחצי השני קבוצת הפאר מספרד הגיעה חמה יותר ושמרה את מילאנו על 11 נקודות, כשדז'נאן מוסה בלט עם 25 נק', 5 ריב' ו-5 אס'. ברבע האחרון התעוררו מאוחר מדי והצליחו לצמצם עם קווין פנגוס (21 נק'), אבל זה הסתיים בניצחון השלישי העונה של ריאל מדריד.

משחקי יום שישי ביורוליג:

ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין (20:00)
אולימפיאקוס - ולנסיה (21:00)
ברצלונה - פנרבחצ'ה (21:30)
מונאקו - הכוכב האדום בלגרד (22:00)
וירטוס בולוניה - וילרבאן (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully