וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן סיפר: שיניתי את החמישייה כדי לעצור את תמיר בלאט, זה לא עזר

מאמן אנאדולו אפס חשף כיצד התכונן במיוחד לרכז אלבה ברלין, שעדיין הצטיין מול אלופת אירופה וחתם שבוע חלומי לישראלים ביורוליג. בגרמניה מבינים: "רכז מחליף? הוא שווה הרבה יותר מזה"

תמיר בלאט בכושר חייו. אמש (שישי) רשם הרכז בן ה-25 משחק מצוין נוסף ביורוליג, מול אלופת אירופה. הוא קלע 15 נקודות, חילק 4 אסיסטים (והיה חתום על עוד כמה מסירות נהדרות שהסתיימו בהחטאות של ליי אפים קלים), וכמעט הוביל את אלבה ברלין לניצחון על אנאדולו אפס באיסטנבול. זה הסתיים בהפסד 78:74, אבל שוב עם המון מחמאות לבלאט על ההתקדמות - וגם ליובל זוסמן שקלע אף הוא 15 נקודות, ורשם משחק יורוליג בשני ברציפות בספרות כפולות.

בכלל, שבוע המחזור הכפול ביורוליג האיר פנים באופן מיוחד לישראלים: בלאט סיים אותו עם 15 נקודות ו-5.5 אסיסטים בממוצע, יובל זוסמן עם 12.5 נקודות, ים מדר עם 10.5 נקודות בשני משחקים בפרטיזן, ורומן סורקין עם 9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בשני משחקים במכבי תל אביב.

תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
היריבות כבר מתכוננות אליו במיוחד. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

ארגין עתמאן סיפר בסיום שהכין את שחקניו במיוחד לתמיר בלאט, ואף ביצע שינוי בחמישייה כדי להצר את צעדיו כשהכליל בה את ארטן גאזי, שהופקד על הרכז הישראלי. "זה היה אמור ליצור לחץ גדול מאוד על בלאט, שהוא לטעמי השחקן הכי חשוב בהתקפה של אלבה לצד לוק סיקמה", אמר המאמן הטורקי, שהודה: "ברוב הדקות, זה לא ממש עבד, למרות שהייתי מרוצה מההגנה באופן כללי".

גם בגרמניה מתרשמים מבלאט, שנמצא בתקופה נהדרת ומנצל עד תום את הפציעות של ג'יילן סמית' ומאודו לו, שנחשבו לבכירים ממנו עד לאחרונה, וכעת יצטרכו למצוא את מקומם לצידו. פרשן הטלוויזיה והמאמן שטפן קוך (אחיו של שחקן העבר מייקל קוך), שיבח אמש את בלאט ואמר: "כשהוא הצטרף לאלבה, היו אנשים שתהו האם הוא מספיק טוב כדי להיות רכז מחליף ביורוליג. עכשיו התשובה ברורה: הוא לא מתאים לתפקיד הזה, אלא לתפקיד הרבה יותר גדול! היכולת שלו העונה פשוט יוצאת מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully