וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לנועם יעקב ואיתי מושקוביץ' בסגל נבחרת ישראל נגד פינלנד

23.2.2023 / 15:21

שחקנה הצעיר של הפועל ירושלים והכוכב העולה של גליל עליון נכללו בין ה-12 למשחק במוקדמות גביע העולם בשישי (14:30). גיל בני ואדם אריאל לא נרשמו, אך ייצאו עם הנבחרת לסלובניה למשחק האחרון בקמפיין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 23.2/ספורט1

נבחרת ישראל תארח מחר (שישי, 14:30) בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב את נבחרת פינלנד במשחק ה-11 מתוך 12 במוקדמות גביע העולם בכדורסל. הנבחרת, שאיבדה סיכוי להעפיל לטורניר כבר בחלון המשחקים הקודם, תקווה לסיים את המוקדמות עם ניצחונות ולקטוע רצף של חמישה הפסדים במסגרת זו.

היום ערכה ישראל את האימון המסכם לקראת המשחק ובסיומו קבע המאמן הזמני נדב זילברשטיין את הסגל למשחק, כשהקפטן יהיה תומר גינת ולצידו בר טימור, רועי הובר, נועם יעקב, איתי מושקוביץ', מייקל בריסקר, עוז בלייזר, נתנאל ארצי, נמרוד לוי, עידן זלמנסון, איתי שגב וגבי צ'אצ'אשווילי.

שני שחקנים נופו מסגל הנבחרת עוד לפני קביעת הסגל היום - ניב משגב שסובל מפציעה בכף רגלו, ואור קורנליוס החולה. היום הוחלט כי גיל בני ואדם אריאל, שני שחקני הפועל תל אביב, לא ייכללו בסגל למשחק גם כן, אך הם ימשיכו עם הנבחרת למשחק האחרון בטורניר המוקדמות, נגד סלובניה בעיר קופר ביום שני.

נבחרת פינלנד, שניצחה את ישראל בטורניר המוקדמות בחודש אוגוסט אך לאחר מכן הפסידה לנבחרת באליפות אירופה, לפני שהגיעה לרבע הגמר באותו טורניר, כבר העפילה לאליפות העולם שתיערך בקיץ הקרוב. הפינים הגיעו לישראל בסגל חסר ועם לא מעט שחקנים צעירים.

  • עוד באותו נושא:
  • נועם יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully