וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרכזים בקלאסיקו: ריאל מדריד לא שלחה שחקנים לטקס פרסי פיפ"א

הבלאנקוס עם המועמדים לפרס שחקן השנה, מאמן השנה ושוער השנה בעולם, שלחו רק את שגריר המועדון רוברטו קרלוס ואמיליו בוטרגניו, מנהל הקשרים המוסדיים של המועדון. המהלך מרמז על זכיותיהם של מסי, סקאלוני ומרטינס בפרסים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

הערב (שני) ייערך טקס פרסי השנה של פיפ"א - "THE BEST" ובו ייבחרו, בין היתר, שחקן השנה, מאמן השנה, שוער השנה והרכב השנה בעולם. ריאל מדריד, לה נציגים בכל הקטגוריות, החליטה לא לשלוח אף נציג מהשחקנים או המאמן, קרלו אנצ'לוטי, כאשר רק שגריר המועדון רוברטו קרלוס ואמיליו בוטרגניו, מנהל הקשרים המוסדיים של המועדון, ינכחו בטקס היוקרתי.

במועדון הספרדי, שזכה בשנה האחרונה באליפות וליגת האלופות, קיבלו החלטה על כלל השחקנים ואנשי הצוות כי עליהם להתרכז בקלאסיקו הקרוב (חמישי, 22:00, ספורט1) במשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך מול ברצלונה.


עכשיו אפשר להתחיל לבנות אימפריה מחדש: חשיבות הזכייה של יונייטד בגביע הליגה
התקשורת הסקוטית נגד ליאל עבדה: "זכה בתואר שהוא ממש לא רצה"
"2022 הייתה שנה קשה מאוד למנור סולומון, עכשיו הוא נהנה"

טיבו קורטואה במסיבת עיתונאים של נבחרת בלגיה. BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP, GettyImages
אחרי שני תארים אישיים, יפסיד את השלישי למרטינס? קורטואה/GettyImages, BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP

ההחלטה של ריאל מדריד עשויה להראות כהודאה בהפסדים בקטגוריות השונות לנציגי נבחרת ארגנטינה - ליאונל מסי, ליונל סקאלוני ואמיליאנו מרטינס, שעשויים לקטוף את הפרסים בקטגוריות בהן גם קארים בנזמה, קרלו אנצ'לוטי וטיבו קרוטואה מתחרים, וכבר זכו בפרסים במהלך החודשים האחרון, כאשר בראשם הבלון ד'אור של החלוץ הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully