וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"2022 הייתה שנה קשה מאוד למנור סולומון, עכשיו הוא נהנה"

מאמן פולהאם מרקו סילבה החמיא לישראלי, שצפוי לפתוח בהרכב בשמינית גמר הגביע האנגלי נגד לידס (שלישי, 21:45, ספורט2). במקביל: מנצ'סטר סיטי תתארח אצל בריסטול

שלושת השערים של מנור סולומון במדי פולהאם/ספורט1

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי ייצאו לדרך מחר (שלישי) ובמוקד המפגש על טהרת הפרמיירליג בין פולהאם ומנור סולומון ללידס יונייטד. בנוסף תתארח מנצ'סטר סיטי אצל בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ.

שחקן פולהאם מנור סולומון. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
מחמאות מסילבה וכנראה גם מקום בהרכב. סולומון/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

פולהאם - לידס (21:45, ספורט2)

מנור סולומון הבקיע בכל שלושת משחקי הפרמיירליג האחרונים, שני השערים האחרונים היו שווים לפולהאם ארבע נקודות, והוא עשה זאת ב-71 דקות בסך הכל על הדשא. מול לידס הוא צפוי לפתוח בהרכב, בדומה לשני משחקי הגביע בסיבוב הקודם נגד סנדרלנד, ויקווה להבקיע משחק רביעי ברציפות ולראשונה בגביע.

המאמן מרקו סילבה סיפר ביום שישי אחרי ה-1:1 נגד וולבס שסולומון עדיין לא כשיר ל-90 דקות, אבל בהחלט הבהיר שבקרוב הישראלי יזכה לפתוח והופעה טובה גם בגביע צפויה לשפר את סיכוייו של סולומון לעלות ב-11 גם ביום שני בברנטפורד במסגרת המחזור ה-26. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, סילבה אישר שאלכסנדר מיטרוביץ' חוזר לסגל וגם הוא צפוי לפתוח בפולהאם, וכשנשאל על הישראלי השיב: "מנור שחקן מאוד מוכשר. 2022 הייתה שנה קשה עבורו, כמקצוען וכבן אדם. הוא נהנה כרגע והוא ראוי לזה".

פולהאם ניצחה העונה את לידס 2:3 בחוץ במסגרת הליגה והיא מגיעה במומנטום מצוין של שישה משחקים רצופים ללא הפסד. ללידס יש מאמן חדש החל מהשבוע שעבר, חאבי גרסיה שבבכורה שלו על הקווים ניצח 0:1 את סאות'המפטון בקרב התחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
צפוי להמשיך בהרכב. אלברס/רויטרס

בריסטול סיטי - מנצ'סטר סיטי (22:00, ספורט3)

שתי תוצאות תיקו רצופות מול נוטינגהאם פורסט ומול לייפציג בליגת האלופות הובילו לביקורות מחודשות נגד מנצ'סטר סיטי, אבל האלופה בשבת דרסה בחוץ את בורנמות' והיכולת הזכירה ימים טובים מצד החבורה של פפ גווארדיולה. לקראת משחק הגביע סיפר גווארדיולה שבשבת הציגה קבוצתו יכולת "יוצאת דופן" ושיבח את החיבור בהתקפה בין חוליאן אלברס לארלינג הולאנד. הארגנטינאי צפוי לפתוח גם מול המדורגת 13 בצ'מפיונשיפ, אולם הנורבגי עשוי לנוח. מי שכן צפוי לשחק הוא קווין דה בראונה שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים עקב מחלה, אבל טרם התקבלה החלטה אם יפתח. בריסטול לא הפסידה כבר 12 משחקים רצופים, אבל היא רק במרכז טבלת ליגת המשנה וזו תהיה סנסציה אם תפתיע בביתה את סגנית המוליכה בפרמיירליג, מולה נכנעה פעמיים כשהן נפגשו לאחרונה בגביע הליגה ב-2018.

משחקים נוספים

סטוק - ברייטון (21:15)
לסטר - בלקבורן (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully