וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הסקוטית נגד ליאל עבדה: "זכה בתואר שהוא ממש לא רצה"

הישראלי עלה מהספסל נגד ריינג'רס וזכה בגביע נוסף עם סלטיק, אבל ביום שאחרי הגמר חטף על "צלילה מגוחכת": "כעסנו עליו, הוא יותר טוב מזה וצריך להפסיק"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

ליאל עבדה חגג אתמול (ראשון) את הזכייה בתואר גביע הליגה השני שלו בסקוטלנד אחרי שעלה מהספסל ל-26 הדקות האחרונות בניצחון 1:2 על היריבה המושבעת ריינג'רס בגמר, אבל היום בתקשורת הסקוטית הוא ספג ביקורת קשה בעקבות צלילה ברחבה.

הווינגר בן ה-21, שרק הבוקר נשאל בשיחת "זום" מדוע הוא מרבה לשבת על הספסל והעונה והשיב ש"יש דברים שאנשים לא יודעים", אתמול עלה מהספסל אחרי שריינג'רס צימקה במטרה לסייע לקבוצתו להכריע את ההתמודדות, אבל תפס את עיני הקהל הסקוטי מהסיבות הלא נכונות.

שחקני סלטיק עם גביע הליגה, ליאל עבדה מימין. רויטרס
"ליאל עבדה זכה בעוד תואר שהוא ממש לא היה רוצה לזכות בו"/רויטרס

"ליאל עבדה זכה בגביע הליגה, אבל גם בתואר נוסף שהוא ממש לא היה רוצה לזכות בו", אמר שחקן העבר ופרשן BBC כריס סאטון שפנה לישראלי, "אני הייתי במשחק ואני תוהה אם ליאל שמע את הכעס שלנו בעמדת השידור. הוא פשוט זרק את עצמו לרצפה. ליאל, אתה שחקן צעיר ומוכשר והמספרים שלך מצוינים, אתה צריך להוציא מהמשחק שלך את הצלילות. אתה יותר טוב מזה".

סאטון לא היה היחיד שביקר את עבדה על כך. ב"אייריש ניוז" העיתונאי גאבין מקאפרטי כתב על הישראלי: "התרומה העיקרית של עבדה הייתה צלילה מגוחכת שהובילה לכרטיס צהוב".

עבדה, למרות הביקורות והירידה הניכרת בדקות שהוא זוכה להן על הדשא, הבקיע העונה 11 שערים ובישל שישה נוספים בכל המסגרות. בנוסף לשני גביעי הליגה הוא גם זכה באליפות בעונה שעברה וקבוצתו בדרך הבטוחה לזכייה בצלחת נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully