וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה המביכה: חיבק את כריסטיאנו רונאלדו וסירב לשחרר

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 13:39

הפורטוגלי כיכב עם שלושער 62 בקריירה והמשיך בכושרו המצוין, הודה ש"לא היה לי קל" והסביר את השיפור, בפורטוגל כבר טוענים שהוא יחזור לאירופה, ברשת לועגים לשחקן שחיבק ולא שיחרר

כריסטיאנו רונאלדו כובש רביעייה במדי אל נסאר/אל נסאר

כריסטיאנו רונאלדו הגיע אתמול (שבת) לשמונה שערי ליגה העונה בליגה הסעודית, כשהשלים שלושער עוד בתוך המחצית הראשונה וקבע 0:3 לאל-נאסר מול דמאכ.

אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים מצא את הרשת לראשונה בדקה ה-18, מהנקודה הלבנה. חמש דקות לאחר מכן הוסיף בעיטה יפה מחוץ לרחבה ברגל שמאל, הישר אל הרשת של המדורגת שביעית בערב הסעודית. רגע לפני השריקה למחצית הראשונה הרשית את השלישי, כשסיים מבצע קבוצתי יפה.

זהו שלושער שני של כריסטיאנו תוך שלושה משחקים, אחרי הרביעייה שכבש לפני כשבועיים, ושלושער מספר 62 בקריירה המפוארת שלו. כרגע, ל-CR7 יש שמונה שערים ושני בישולים בחמישה משחקי ליגה. בזכות הניצחון הקליל, שבה אל-נאסר למקום הראשון בטבלה. יש לה כעת 43 נקודות - שתיים יותר מאל-איתיאחד.

ראשון באיטליה: אינטר תנסה לצמצם את הפער מנאפולי
רשפורד בסימן שאלה, מנצ'סטר יונייטד תשבור את בצורת התארים?
35 אלף אוהדים הגיעו לאימון פ.ס.ז', מסי יכבוש לראשונה ב"לה קלאסיק"?

צפו בשער הראשון של רונאלדו

צפו בשער השני של רונאלדו

צפו בשער השלישי של רונאלדו

התגובות ברשת, כצפוי, כמו כל דבר שנוגע לרונאלדו, נעות בין גיחוך על הליגה הזניחה לבין אלה שמהללים אותו וטוענים שמדובר במכונת שערים. רבים קוראים לרונאלדו "לשכתב את ההיסטוריה של הליגה הסעודית", אחרי שהשחקן בן ה-38 נהנה מהתחלה מוצלחת לחיים בסעודיה מאז שהצטרף לאל-נסאר על חוזה בשווי 175 מיליון ליש"ט בשנה. רבים מעריכים שהוא "מוכיח שהוא ראוי לשחק באירופה", ויחזור ליבשת בקרוב מהצפוי. אבל מה ששיעשע רבים ברשת הייתה התגובה של חברו של רונאלדו שחיבק אותו בהתרגשות אחרי השער ו"סירב לשחרר" אחרי החגיגה. "גם אני הייתי מסרב",

"אני שמח מאוד, אבל הדבר הכי חשוב הוא הניצחון", אמר רונאלדו לאחר השלושער. "היה מאמץ קבוצתי גדול, כל השחקנים רצו ונלחמו. מבחינתי, השערים חשובים, אבל יותר חשוב לעזור לקבוצה. כעת אני מרגיש שהתאקלמתי טוב יותר לקבוצה. לא היה לי קל בחמשת המשחקים הראשונים, השחקנים הכירו את התנועות שלי, אבל אני לא הכרתי את שלהם. עכשיו אני מבין גם אותם. צעד אחר צעד, נגיע לרמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully