וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדות ריאל מדריד משוכנעות: "ויניסיוס השחקן הטוב בעולם כרגע"

מוריינטס טוען שהברזילאי עדיף על אמבפה והולאנד, גוטי מתמוגג: "אף אחד לא מסוכן ממנו. הוא הפך לשחקן שלם". והם ממש לא לבד

ריאל מדריד עדיין לא נרגעת מה-2:5 הגדול על ליברפול באנפילד. אלופת אירופה מצאה עצמה בפיגור מוקדם של 2:0 בשחזור גמר ליגת האלופות, אך ויניסיוס החל בקאמבק, התעלל פעם אחר פעם בהגנה האדומה, וגרם לקרלו אנצ'לוטי לטעון בסיום המשחק: "הוא השחקן הכי דומיננטי בעולם כרגע. הוא כל הזמן מדרבל הרחק משחקני ההגנה, כובש, מבשל, ועושה הכל למשך 90 דקות. אני מקווה שימשיך כך. הוא פשוט לא עוצר".

פפ: "בעבר היה יחסית קל לזכות בליגת האלופות, לא עוד"
באינטר היללו את לוקאקו: "מחולל ניסים". פורטו כועסת על השיפוט
עם חרב ולבוש מסורתי: צפו בכריסטיאנו רונאלדו חווה חג סעודי

הוא בהחלט עוצר, לא העונה. הברזילאי בן ה-22 סיפק עד כה 18 שערים ו-9 בישולים בכל המסגרות ונראה לוהט מתמיד - כל כך לוהט, עד שרבים משוכנעים שמדובר בשחקן בכושר הטוב בעולם כרגע, עם שמונה שערים וארבעה בישולים בעשרת משחקיו האחרונים - מעורבות בשער כל 77 דקות.

"בפודיום שלי הוא כרגע ראשון, ואחריו קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד", אמר חלוץ העבר האגדי של ריאל מדריד פרננדו מוריינטס. "לאורך השנים הוא קיבל את הביטחון מאנצ'לוטי, והדבר הכי חשוב הוא יציבות - כרגע יש לו את זה. הוא בקושי נפצע ויש לו כישרון שאי אפשר ללמד".

גוטי הוסיף: "כרגע, הוא החלוץ הכי מסוכן בעולם והשחקן בכושר הכי טוב בעולם. הוא עושה הכל - דריבלים, בישולים, שערים, הוא תוקף שוב ושוב את ההגנות ומוציא אותן מאיזון. הוא הפך לשחקן שלם בכל הרבדים של המשחק".

פרדראג מיאטוביץ' השמיע דברים דומים: "הוא השחקן החם באירופה, ילד שלא מפסיק לגדול ממשחק למשחק, בעיקר המשחקים החשובים. הוא שחקן שלם".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד שוב הדהימה: "זה מה שקבוצות גדולות עושות"

לכתבה המלאה

חורחה ולדאנו, שכבר ראה לא מעט חלוצים גדולים לאורך הקריירה, הוסיף: "אם הייתי מדרג השבוע, ויניסיוס היה לפני הולאנד ואמבפה, אבל זה יכול להשתנות. אי אפשר להטיל ספק בהתפוצצות שלו. הסוד הוא ביטחון, הוא מרגיש יותר בנוח מול השער וקשה מאוד לעצור אותו".

מאמן הקבוצה לשעבר חוסה אנטוניו קמאצ'ו הסכים: "עבורי, הוא השחקן הטוב בעולם כרגע. בריאל מדריד הדרישה ממך היא מקסימלית מדי משחק, והוא מצטיין מדי משחק. בעבר ביקרו אותו שלא הבקיע מספיק, אבל הוא השתפר הזה".

אקס נוסף של הבלאנקוס, מרטין ואסקס, סיכם: "ההתפתחות שלו מדהימה. הוא למד איך להכריע משחקים. למרות שהוא בן 22 הוא כבר שיחק למעלה מ-200 משחקים בריאל מדריד, וזה בלתי רגיל. אי אפשר להתווכח עם המספרים שלו, הוא השחקן הטוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully