וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "בעבר היה יחסית קל לזכות בליגת האלופות, לא עוד"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא אהב את הזלזול של המראיין אחרי ה-1:1: "כמה משחקים של לייפציג ראית? חשבתם שננצח 0:4? זו לא המציאות". וגם: מדוע לא ערך חילוף ומה אמר לשחקנים כשכינס אותם על כר הדשא בסיום?

תקציר: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורטא1

אחרי ההפסדים של צ'לסי, טוטנהאם וליברפול, על מנצ'סטר סיטי הוטל להציל את הכבוד של הקבוצות האנגליות במשחקים הראשונים של שלב שמינית גמר ליגת האלופות. הקבוצה של פפ גווארדיולה הובילה אמש (רביעי) בלייפציג, אבל ספגה את ה-1:1 ותצטרך לעבוד לא פחות קשה גם בגומלין אותו תארח ב-14 במרץ.

המאמן הקטלאני נראה טעון בסיום ומיד עם השריקה האחרונה כינס את שחקניו לשיחה קבוצתית להוטה על כר הדשא. לאחר מכן הסביר: "ראיתי את השחקנים עם הראשים למטה ואמרתי להם - 'תרימו את הראש, שיחקתם טוב".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם שחקניו. רויטרס
אסיפה קבוצתית על כר הדשא. פפ גווארדיולה ושחקניו/רויטרס

המספרים

* ריאד מחרז מעורב כעת ב-12 שערים ב-13 משחקים במנצ'סטר סיטי מאז המונדיאל (8 גולים, 4 בישולים)

* מחרז הוא השחקן האפריקאי החמישי שכובש לפחות 20 שערים בליגת האלופות אחרי מוחמד סלאח ודידייה דרוגבה (44), סמואל אטו (30) וסאדיו מאנה (27).

* מתוך 20 השערים שלו במפעל, 16 היו במדי מנצ'סטר סיטי - הכי הרבה מבין שחקני הקבוצה כיום.

* מחרז אוהב את שלבי ההכרעה בצ'מפיונס. יש לו שבעה שערים וחמישה בישולים ב-21 משחקי נוקאאוט בליגת האלופות.

* פפ גווארדיולה סיים את המשחק ללא חילוף אחד. זו הפעם הראשונה שקבוצה בליגת האלופות לא מבצעת חילופים מאז אוקטובר 2018, כשמנצ'סטר יונייטד סיימה עם אותם 11 את המשחק מול יובנטוס.

* יושקו גברדיול נגע בכדור 89 פעמים - יותר מכל שחקן שפגש העונה את מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. בנגיעה היחידה שלו ברחבת היריבה, הוא גם הבקיע את שער השוויון.

עוד בוואלה!

הכול פתוח לקראת הגומלין: לייפציג ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
יושקו גברדיול לייפציג חוגג. רויטרס
נגיעה אחת שלו ברחבה של סיטי הספיקה. יושקו גברדיול/רויטרס

התגובות

פפ גווארדיולה כעס בסיום על הזלזול בלייפציג: "הם לחצו אותנו במחצית השנייה, אבל אחרי הגול שספגנו כמעט חזרנו להוביל. היו לנו מצבים טובים. מה ציפיתם? כמה משחקים של לייפציג ראית? חשבתם שננצח 0:4? זו לא המציאות, ואלה לא היו הציפיות שלי. זה קשה, יש עומס של משחקים. עשינו הרבה דברים טובים, אני מצטער, אבל אנחנו לא ננצח בקלות משחקים כאלו. בעבר היה יחסית קל לזכות בליגת האלופות - לא עוד. יש קבוצות טובות, מוכנות, עם מאמנים טובים".

על כך שלא ערך חילופים: "ראיתי שהקבוצה טובה... חשבתי על פיל פודן, אבל בסופו של דבר החלטתי להמשיך עם ההרכב". על הטענות לפנדל בדקה ה-92 אמר: "לא ראיתי את האירוע, אז אני לא יכול לדבר עליו, אבל אני יודע מה קורה במקרים כאלה".

על ארלינג הולאנד: "הוא התאקלם ב-100 אחוז למנצ'סטר סיטי. אנחנו צריכים למצוא אותו יותר במהלך המשחק ולספק לו את המסירות".

בנימין הנריכס, מגן לייפציג: "היה לנו מזל במחצית הראשונה עם התוצאה הזו, אבל אחרי ההפסקה היינו טובים והיינו יכולים אפילו לנצח. שיחקנו באומץ והכחנו שאפשר להתמודד מולם".

הקשר ג'אבר שלאגר אמר: "במחצית השנייה שיחקנו כמו שאנחנו רוצים. בהתחלה רצינו לסגור להם את המרחבים בקישור וללחוץ, אבל הם שמרו על הכדור ולא הצלחנו לאתגר אותם. רדפנו יותר מדי אחרי הכדור והיו לנו 26 אחוזי החזקה בכדור בלבד במחצית הראשונה. אבל ראינו שהם פגיעים במחצית השנייה, הם לא אוהבים שמאתגרים אותם מבחינה פיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully