וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חרב ולבוש מסורתי: צפו בכריסטיאנו רונאלדו חווה חג סעודי

הכוכב הפורטוגלי בן ה-38 הגיע לאצטדיון של אל נאסר ונטל חלק בטקס חגיגי לכבוד יום ההקמה הסעודי: "זו הייתה חוויה מיוחדת"

כריסטיאנו רונאלדו כובש רביעייה במדי אל נסאר/אל נסאר

ערב הסעודית חוגגת היום (רביעי) את יום ההקמה שלה, ועושה את זה עם כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי של אל נאסר התייצב באצטדיון הביתי מרסול פארק והשתתף יחד עם אנשי המועדון בטקס לציון היום בו הוקמה המדינה הסעודית הראשונה (22 בפברואר 1727) - יום שהפך לחג לאומי לאחר הכרזתו של המלך סלמן בשנה שעברה.

במהלך החג שנמשך ארבעה ימים, נערכים אירועים שונים ברחבי המדינה וגם רונאלדו לחוות קצת מהמנהגים של ביתו החדש. הפורטוגלי עטה על עצמו בגדים מסורתיים וגם נשא חרב במהלך הטקס בו השתתף יחד עם חבריו לקבוצה. לאחר מכן גם צייץ על כך בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "יום הקמה שמח לערב הסעודית. זו הייתה חוויה מיוחדת להשתתף בחגיגה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר בטקס ביום העצמאות הסעודי. רויטרס
עם החרב/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר בטקס ביום העצמאות הסעודי. רויטרס
נותן כבוד/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר בטקס ביום העצמאות הסעודי. רויטרס
מתרגל הנפה/רויטרס

רונאלדו תרם בשישי האחרון את שני הבישולים הראשונים שלו במדי אל נאסר, כולל מסירה נפלאה מחצי המגרש שלו, והוביל את קבוצתו ל-1:2 על אל טאוון שהשאיר אותה במקום הראשון בליגה הסעודית, עם יתרון של הפרש שערים על פני אל איתיחאד ואל שבאב.

בשבת ייצא הכוכב בן ה-38 יחד עם חבריו כדי להתארח אצל דמאק. עד כה במאזנו חמישה שערים בחמישה משחקים וכאמור גם שני בישולים. אל נאסר, המודרכת על ידי רודי גרסיה, מקווה לזכות באליפות בפעם ה-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully