וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "בכל המשחקים מאז שהגעתי היינו עדיפים על היריבות"

23.2.2023 / 13:46

לפני אשדוד (שבת, 15:00, ספורט4), מאמן הפועל ת"א התייחס לשיפור ביכולת ובתוצאות: "היה פה משבר עמוק". גורפינקל: "היינו די מפורקים, חיים ייצב אותנו"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

בזמן שסימני שאלה מרחפים מעל עסקת מכירת המועדון, בהפועל תל אביב מנסים להתמקד במשימה אחת - לברוח מהתחתית. בשבוע שעבר עשו האדומים צעד חשוב במשימה כשגברו 0:1 על עירוני קרית שמונה וסידרו לחיים סילבס ניצחון ראשון בתפקיד, ובשבת (15:00, ספורט4) ינסו לחבר שני ניצחונות בפעם הראשונה העונה כשיארחו את מ.ס. אשדוד, שמצידה עסוקה במאבקי הפלייאוף העליון.

המאמן חיים סילבס דיבר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים ואמר: "התחלנו לטפס, קצת היה קשה בדרך וזה הלחיץ טיפה, אבל הניצחון האחרון מאוורר. לא ראיתי שינוי יוצא דופן, אלא הקלה. כולם מבינים בצורה מאוד מהירה שהדבר הזה צריך להיות מאוזן, אנחנו במסע ואלה רק שלוש נקודות. אנחנו בעונה קשה ומפה אנחנו רוצים לטפס ולהתקרב כמה שיותר להופעות של הקהל, או של הגודל של המועדון".

המאמן הוסיף ואמר: "זה לא שלא הייתי מרוצה מהיכולת, הצגנו מגוון של יכולות בתקופה הזו, מאז שהגעתי ועד קרית שמונה. בהרבה מאוד משחקים היינו עדיפים על היריבה, אפילו בכולם, שיחקנו כדורגל שרצינו לשחק, התקדמנו. בקרית שמונה ידענו שזה יקום וייפול על בגרות, לא באמת הצגנו יכולת דומה למשחקים הקודמים, אבל אין לזה קשר למשחק הבא. ידענו שהניצחון זה הדבר הכי חשוב, האמצעים לא היו חשובים והכל היה כשר. יש פה קבוצה שיודעת מה היא רוצה להשיג בכל משחק, ועם זה נרצה להמשיך גם מול אשדוד, שהיא קבוצה מוכשרת. יהיה קשה מאוד, אבל נדאג שגם להם יהיה קשה".

אבוקסיס מוכן למכבי חיפה: "אם רק נבוא להתגונן זה ייגמר לא טוב"
רוני לוי מחדיר בשחקנים אמונה לקראת "משחק קריטי", תורג'מן יפתח?
קראנקה: "ערן זהבי הוא מכבי תל אביב. בטוח שהוא יהיה כאן"

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
הפועל תל אביב תחבר שני ניצחונות לראשונה העונה? סילבס/ניב אהרונסון

מאז שהגיע, סילבס טרם הפסיד בתפקיד. "ספגנו פעמיים בששת המשחקים האחרונים, זה שיפור יוצא דופן", אמר. "אנחנו בטופ 1-2-3 קבוצות ההגנה במשחקים האחרונים, אבל זה הרבה יותר עמוק מזה. היה פה משבר עמוק, של כל שחקן ושחקן, והצלחנו לייצר משהו, כל אחד היה מוכן לוותר על עצמו ולהקריב מעצמו כדי להחזיר אותנו לאיזור יותר בטוח. כולם הרגישו שהם זקוקים לעזרה והצלחנו לחבר איזשהו תלכיד שהקריב, בצניעות מוחלטת, כדי להתרומם. עכשיו אנחנו רוצים לעלות עוד מדרגה, ששחקנים יבטאו את עצמם בדרך יותר חופשית. אנחנו ממוקדים בהווה, שום דבר לא יכול להוות תירוץ. התגבשנו, התרוממנו מהמקום הנמוך, ואת כל הדברים מסביב אנחנו משאירים מסביב".

על הישאם לאיוס שעשוי לשוב לסגל אמר סילבס: "אם הוא יחזור, זה יהיה הצעד הראשון פנימה. למשחק הזה אני לא חושב שהוא יהיה. בן ביטון כנראה יהיה בסגל, דור אלו ייעדר".

עוד בוואלה!

מאבקים פנימיים בהפועל תל אביב: ניסיון לחבל ברכישת המועדון?

לכתבה המלאה
יהב גורפינקל, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"ממשחק למשחק בנינו את הביטחון". גורפינקל/מאור אלקסלסי

יהב גורפינקל הוסיף: "הוקל לנו אחרי הניצחון, אנחנו יכולים לנשום קצת. אשדוד במומנטום טוב אבל גם אנחנו אחרי ניצחון ועם קצת יותר ביטחון וחופש, לעשות דברים באנרגיות טובות. הגיע מאמן חדש שייצב אותנו מצוין הגנתית, הלכנו צעד-צעד. היינו די מפורקים, וממשחק למשחק בנינו את הביטחון. אנחנו במסלול הנכון למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully