וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מחדיר בשחקנים אמונה לקראת "משחק קריטי", תורג'מן יפתח?

23.2.2023 / 10:26

מאמן הפועל חיפה נערך למפגש מול הפועל ירושלים, שעשוי להכריע את המירוץ לפלייאוף העליון: "עשינו כברת דרך מאז שהגעתי". החלוץ צפוי לשוב ל-11 על חשבון קמארה (ראשון, 20:15, ספורט4)

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות למשחק הגורלי שלה מול הפועל ירושלים (ראשון, 20:15, ספורט4), כשהיא רחוקה ארבע נקודות בטבלה מיריבתה הבאה ושלוש נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון. האדומים יודעים שנשארו להם סיכויים נמוכים להעפיל לפלייאוף העליון, אך במהלך השבוע ניסה המאמן רוני לוי להחדיר אמונה בשחקניו ובקבוצה יודעים שניצחון על הפועל ירושלים יחזיר אותם לתמונה.

"אנחנו ביישורת הסופית, מצפה לנו משחק קריטי, יש לנו שאיפות לפלייאוף העליון ואנחנו נצטרך לנצח", אמר רוני לוי הבוקר, "המשחקים מול הפועל ירושלים תמיד קשים, כרגע אנחנו לא מדברים על אכזבה אם לא נגיע לפלייאוף העליון. יש מספיק זמן לעשות סיכומים, אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב וחושבים רק איך לנצח".

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
איבוד נקודות עלול לחרוץ את גורל העונה של הפועל חיפה. רוני לוי/מאור אלקסלסי

"לפני חודשים וחצי, כאשר הגעתי, הייתי פחות בטוח בקבוצה ובשחקנים, אבל מאז עשינו כברת דרך טובה מאוד", אמר המאמן, "הקבוצה משחקת ברמה טקטית וקבוצתית טובה. אם ננצח את הפועל ירושלים זה ייתן לנו הרבה ביטחון לשני המשחקים שיישארו".

בחיפה מודעים לכך שהבעיה העיקרית שלהם היא המחץ בהתקפה כאשר אלון תורג'מן צפוי לחזור להרכב על חשבונו של מוחמד קמארה. "אני לא חושב שיש בעיה בהתקפה", אמר לוי, "כבשנו שלושה שערים מול חדרה ושניים מול נס ציונה. אנחנו מגיעים ללא מעט הזדמנויות, כולל במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים בו נפסלו שני שערים ובעטנו לקורה לקורה, כך שאני בהחלט מעודד".

במשחק אימון שנערך הבוקר, גברה הקבוצה הבוגרת על קבוצת הנוער 0:3. משערים שנכבשו על ידי ירין סרדל, גידי קאניוק וארווידס נוביקובאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully