וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "ערן זהבי הוא מכבי תל אביב. בטוח שהוא יהיה כאן"

23.2.2023 / 10:00

מאמן הצהובים התייחס להצעה מה-MLS, ולנס ציונה בשבת (17:30, ספורט4): "המשחק הקודם נגדה צריך להוות קריאת השכמה". דוידזאדה: "לא חיברנו שני ניצחונות מאז דצמבר. אם נרגיש בנוח, נאכל את הכובע"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

אחרי שה-0:1 על הפועל באר שבע קטע רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, במכבי תל אביב רוצים לייצר מומנטום ביישורת האחרונה של העונה הסדירה ולהישאר קרובים לקבוצה מבירת הנגב ולמכבי חיפה. המשוכה הבאה שמצפה לצהובים היא סקציה נס ציונה מהתחתית, אצלה יתארחו בשבת הקרובה (17:30, ספורט4). אם תנצח, הקבוצה מקרית שלום תעלה למקום השני לפחות ליומיים, עד שבאר שבע תארח את בני ריינה בשני.

לקראת המשחק התייצב קראנקה למסיבת עיתונאים, ואמר: "הלחץ תמיד זהה. יש לחץ להשתפר, לנצח משחקים. במועדונים כאלה אתה יודע שהוא תמיד שם. אני לא מודאג, יש לי ביטחון בקבוצה ואני חושב שהמשחק נגד נס ציונה בסיבוב הראשון צריך להיות קריאת השכמה לכולם, כי אפילו מול 10 ו-9 שחקנים, הקבוצה לא הצליחה לנצח. השחקנים מכירים את היריבה יותר טוב ממני, אם נחשוב שיהיה קל - זו תהיה טעות.

הספרדי התייחס להצעה שקיבל ערן זהבי משיקגו פייר מה-MLS: "לא ראיתי אותו עדיין, אבל ערן הוא מכבי תל אביב. אני רוצה אותו ואני בטוח שהוא יהיה כאן. לא ידעתי על ההצעה, כי חשבתי על נס ציונה".

עוד הוסיף לקראת נס ציונה: "זה לא יהיה משחק קל, גם אם נכבוש בשלב מוקדם. ננסה לשלוט ולהבקיע כמה שיותר מהר, אבל גם אם לא נצליח נצטרך להמשיך. לאוהדים אני אומר, כמו תמיד, שאנחנו עושים את המיטב שלנו. כדורגל הוא קשה, ראו בליגת האלופות השבוע קבוצות שלא משחקות ברמה שמצופה מהן".

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
מאמן מכבי תל אביב בונה עליו. ערן זהבי/אריאל שלום

אופיר דוידזאדה דיבר גם הוא: "לחץ תמיד יש, נכון שהניצחון על באר שבע היה סופר קריטי להמשך העונה ומשמעותי מאוד כדי לעמוד ביעדים שלנו, אבל לחץ הוא חיובי, במועדון גדול תמיד יש וצריך לדעת להתמודד. מכבי תמיד רוצה להגיע הכי רחוק שיש, זה הסטנדרט של הצוות והשחקנים", אמר המגן, "קראנקה הביא איתו אנרגיה מאוד גדולה וחיובית, הוא מאמן שעבר הרבה בקריירה ורואים את רוח הלחימה שלנו והעמידה על המגרש. לאט לאט מתחילים להכיר את השיטות והטקטיקה שלו, הוא לא הרבה זמן בקבוצה וככל שיעבור הזמן, ניראה יותר טוב".

דוידזאדה הודה: "יש קצת חוסר יציבות במשחקים האחרונים ורואים את זה בתוצאות, אנחנו לא רוצים את זה. מכבי יציבה בתוצאות בשנים האחרונות, לשם אנחנו שואפים. עובדים קשה באימונים כדי להביא את התוצאות שאנחנו רוצים, אני חושב שמדצמבר לא חיברנו שני ניצחונות - זאת המטרה. אין ספק שמבחינת יכולת לא היינו מספיק טובים במשחקים האחרונים, מלבד באר שבע. הכי גרוע בעולם זה לבוא בנוח למשחק בליגה הזאת, אנחנו יכולים לאכול את הכובע בסוף המשחק. רואים שגם הגדולות מאבדות נקודות בזמן האחרון.אין משחקים קלים, צריך לבוא עם מוטיבציה הכי גבוהה ולהבין שהמטרה היא רק ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully