וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי צפוי לסרב להצעה שקיבל משיקגו פייר מה-MLS

22.2.2023 / 12:00

החלוץ בן ה-35 קיבל הצעה יוקרתית מארה"ב לחוזה לשנתיים עם שכר גבוה פי 2.5 מזה שהוא מרוויח בישראל, אבל לפי שעה לא עשה צעדים לקראת מעבר. הצהובים שכבר איבדו במהלך העונה את ולאדן איביץ' ואוסקר גלוך, בכל מקרה לא יאפשרו למהלך לצאת לפועל

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

ערן זהבי קיבל הצעה משיקגו פייר מה-MLS לחתום על חוזה לשנתיים במועדון בשכר של 2.9 מיליון דולר לעונה. ראשי הקבוצה אף הבהירו שיהיו מוכנים לפצות את מכבי תל אביב, בשורותיה חתום זהבי לעונה נוספת. את ההצעה הביא לזהבי, שמיוצג על ידי רונן קצב, סוכן השחקנים זיו סולומוביץ', שהוא גם חברו הקרוב ומי שליווה אותו תקופה מסוימת כמנהל עסקיו בסין.

ההצעה הוגשה לזהבי כבר לפני שבועיים, אבל על פי הידוע הוא עדיין לא עשה איתה דבר ולא פנה למכבי תל אביב. כפי הנראה, גם הקבוצה עצמה עדיין לא הגישה פנייה רשמית למכבי תל אביב מכיוון שזהבי לא החליט אם הוא רוצה לעזוב את המועדון. במועדון מתעקשים שגם אם היה רוצה לעזוב, המהלך לא היה יוצא לפועל.

זהבי מרוצה מהניצחון על באר שבע: "אולי עדיף שנהיה בלחץ"
נשאר לצד זהבי: מכבי תל אביב מריחה את סוף הבצורת של יובאנוביץ'

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
זו ההצעה שהוא חיכה לה מארצות הברית? זהבי/אריאל שלום

בסביבתו העריכו הבוקר כי אם מכבי תל אביב הייתה מפסידה השבוע להפועל באר שבע ונשארת רחוקה מתואר האליפות, הסיכויים שמהלך כזה היה קורה, היו גבוהים יותר, אך מאחר שהצהובים ניצחו ומאבק האליפות נפתח, זהבי לא יעשה צעד כזה ולא יבקש לממש את ההצעה שהונחה בפניו, למרות שמדובר בחוזה הגבוה פי שניים וחצי ממה שהוא משתכר במכבי תל אביב.

יש להדגיש כי לא רק שזהבי לא פנה למכבי תל אביב בעניין ההצעה שקיבל, במועדון מדברים בימים האחרונים על ההתנהלות המופתית שלו מאז ההפסד למכבי נתניה. מדברים על המנהיגות, על לקיחת האחריות ועל כך שהוא הוביל את חדר ההלבשה בקרית שלום בימים הקשים שאחרי איבוד של 7 נקודות בשלושה משחקים.

זהבי בן ה-35 חזר הקיץ למכבי תל אביב אחרי 6 שנים בחו"ל, במהלכן שיחק בגוואנגז'ו R&F הסינית ובפ.ס.וו איינדהובן. הוא מוביל העונה את רשימת הכובשים של מכבי תל אביב בליגה עם 14 שערים, ועומד על מאזן של 16 שערים בכל המסגרות. הצהובים-כחולים ספגו במהלך העונה כמה עזיבות בלתי צפויות, תחילה של סטיפה פריצה שעבר לסטנדרד ליאז', לאחר מכן של המאמן ולאדן איביץ' שעזב לקרסנודאר הרוסית ולבסוף היא נפרדה גם מעוגן נוסף בדמותו של אוסקר גלוך שנמכר לרד בול זלצבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully