וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי גאה בהתאוששות של מכבי ת"א: "אולי עדיף שנהיה בלחץ"

כוכב הצהובים אחרי הניצחון על באר שבע: "אסור לנו להוריד לרגע את הרגל מהגז. אם נחשוב שדברים יגיעו בקלות, הם לא יגיעו. צריכים להמשיך קדימה, בלי חגיגות". קראנקה: "שלטנו כל המשחק"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב חזרה הערב (שני) למאבק האליפות עם ניצחון 0:1 דרמטי על הפועל באר שבע. שער נדיר, השני בסך הכול בקריירה, של אנדרה ז'ראלדש עשה את ההבדל וצימק את הפער של הצהובים ממכבי חיפה המוליכה לחמש נקודות ומבאר שבע השנייה לנקודה בלבד, אחרי שלושה משחקים קודמים שבהם לא הצליחו לנצח.

המאושר הגדול היה השוער דניאל פרץ, שחשב בדקה ה-93 שטעות שלו עלתה בשוויון, אבל השער של הלדר לופס נפסל בגלל נבדל של איתן טיבי ושלוש הנקודות נותרו צהובות. מכבי תל אביב סופרת כבר 26 משחקי בית ללא הפסד, מאז שמ.ס. אשדוד ניצחה בבלומפילד באוקטובר 2021.

עוד בנושא
שער ראשון מאז אפריל 2011: נגמרה הבצורת הארוכה של ז'ראלדש
אליניב ברדה כעס: "אני לא הייתי פוסל שער כזה במשחק עונה"
בהפועל באר שבע זועמים: "הותקפנו על ידי אוהדי מכבי, לא חווינו בחיים דבר כזה"

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יצא מעודד. קראנקה/אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על באר שבע. אריאל שלום
כמעט איבדו את זה. מכבי תל אביב ושחקניה חוגגים/אריאל שלום

קראנקה: "ניצחון חשוב מאוד, משחק טוב מאוד עבורנו. שלטנו במשחק כמעט כל המשחק. כשהוא היה אצלנו שלטנו, כשהכדור היה אצלם לא נתנו להם להגיע למצבים ולסכן אותנו. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש.

"אני מרוצה מאוד מהיכולת, מהמאמץ שכולם השקיעו על המגרש. זה היה משחק חשוב, אבל זה רק משחק אחד, אנחנו זוכרים מה קרה אחרי המשחק מול מכבי חיפה. אבל אני תמיד מאמין בקבוצה שלי, נקווה שהביטחון יחזור מהמשחק הזה ושנמשיך ככה. אמרתי לשחקנים שהם קבוצה טובה של אנשים ושחקנים, ושהם יכולים לשחק טוב יותר". כשנשאל האם קבוצתו יכולה לקחת אליפות, ענה: "קודם ננצח במשחקים הקרובים".

עוד בוואלה!

מנכ"ל הפועל באר שבע ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
נקודות חשובות, תהיה המשכיות? סבוריט/אריאל שלום
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מרוצה מרוח הלחימה. זהבי/אריאל שלום

ערן זהבי: "זה היה משחק מאוד יוקרתי, מאוד חשוב לנו, מול קבוצה שהפסדנו לה בסיבוב הקודם בבית שלה ורצינו להחזיר בבית שלנו. היה משחק הקרבה, נלחמנו על כדור, ולפעמים צריכים לדעת לנצח לא רק במשחקים הטובים, אלא בקשים, שצריך להיות בהם ביחד, ואני מאוד שמח.

"אני מרגיש שכשאנחנו עם הגב לקיר אני מאמין בשחקנים שלנו, במועדון הזה, ואולי עדיף שנהיה בלחץ, כי אסור לנו להוריד לרגע את הרגל מהגז. אנחנו צריכים להגיע מוכנים, דרוכים, רצים אחד בשביל השני, כשאנחנו משחקים עם תשוקה, אנחנו נראים אחרת. אם נחשוב שדברים יגיעו בקלות, הם לא יגיעו. צריכים להמשיך קדימה, בלי חגיגות. אנחנו צריכים להתעלות מנטאלית".

על המאבק על התואר: "יש שלוש קבוצות טובות שעושות הרבה נקודות ויהיה םלייאוף מאוד קשה, כך שזה טוב עבור הכדורגל הישראלי. גם אחרי המשחק מול חיפה הורדנו את הפער ל-5, ואחר כך בעטנו בדלי. הפועל באר שבע עדיין מעלינו, כך שנצטרך להמשיך ככה".

משחקי המחזור ה-24 בליגת העל:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 17:30: סקציה נס ציונה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:30: בני סכנין - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully