וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ראשון מאז אפריל 2011: הבצורת הארוכה של ז'ראלדש הסתיימה

המגן בן ה-31 כבש בתחילת דרכו בליגה השלישית בפורטוגל, ומאז חלפו כמעט 12 שנים ויותר מ-360 משחקים עד השער במדי מכבי תל אביב

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

בעוד כחודשיים וחצי יחגוג אנדרה ז'ראלדש את יום הולדתו ה-32, הקריירה שלו החלה ב-2010 ועל פי רוב אתרי הסטטיסטיקה לא היו לו שערים. לאחר שהבקיע הערב (שני) את שער הבכורה שלו במדי מכבי תל אביב והעניק לצהובים ניצחון 0:1 במשחק הצמרת מול הפועל באר שבע, נטען בשידור וגם ברחבי הרשת כי זהו גם שערו הראשון בקריירה. אבל לא כך הדבר.

ממש בתחילת דרכו, כאשר שיחק במדי שאבס מהליגה השלישית בפורטוגל, המגן הימני מצא את הרשת של אנדוריניה בדקה השישית, בניצחון הביתי 1:2 של קבוצתו. זה קרה באפריל 2011, במחוז הצפוני של הליגה השלישית כאמור.

מנכ"ל הפועל באר שבע ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי תל אביב
אליניב ברדה: "אני לא הייתי פוסל שער כזה במשחק עונה"
ערן זהבי גאה בהתאוששות של מכבי ת"א: "אולי עדיף שנהיה בלחץ"

אנדרה ז'ראלדש מכבי תל אביב לצד ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
הגיע הזמן. אנדרה ז'ראלדש חוגג/אריאל שלום
השער הקודם של אנדרה ז'ראלדש. ., צילום מסך
השער הקודם/צילום מסך, .

מאז עבר השחקן בתשע קבוצות שונות, שיחק יותר מ-360 משחקים ולא הצליח להרעיד שוב את הרשת. את המדים הצהובים לבש יותר מכל, כשב-123 ההופעות הקודמות בכל המסגרות (בשתי קדנציות שונות) תרם תשעה בישולים. והנה הגיע שער הבכורה המרגש, לעיני הקהל הביתי באצטדיון בלומפילד.

כעת, אגב, לז'ראלדש יש לראשונה בקריירה יותר שערים מהרחקות. את הכרטיס האדום היחיד כשחקן בוגרים ספג גם כן בתחילת הדרך, עונה לאחר השער הנשכח, שיחק בדפורטיבו אבש מהליגה השנייה בפורטוגל והורחק ב-1:1 מול אוניאו מדיירה בינואר 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully