וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אני לא הייתי פוסל שער כזה במשחק עונה"

הפועל באר שבע זועמים על ההתנהגות של אוהדים של מכבי תל אביב כלפיהם: "הותקפנו על ידי אוהדים של מכבי ומקורבים באזור הטכני. לא חווינו בחיים דבר כזה. ירקו עלינו ממטר באזור הטכני שמעל הספסל". חטואל: "מתנצלים בפני הקהל"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע פספסה הערב (שני) הזדמנות גדולה לצמצם את הפער ממכבי חיפה לנקודה בלבד עם הפסד 1:0 למכבי תל אביב. האדומים היו קרובים להשוות בתוספת הזמן מכדור חופשי של הלדר לופס, אבל השער נפסל בעקבות נבדל של איתן טיבי במהלך שהטעה את דניאל פרץ בדרך לרשת.


מנכ"ל הפועל באר שבע ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי תל אביב
שער ראשון מאז אפריל 2011: הבצורת הארוכה של ז'ראלדש הסתיימה
פייר קורנו ינחת בשלישי, במכבי חיפה מקווים שיהיה כשיר לנתניה

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. אריאל שלום
גאה בשחקנים שלו, מודאג מחוסר ניצול המצבים. ברדה/אריאל שלום

אליניב ברדה סיכם משחק סוער: "אני חשוב שהתחלנו את המשחק טוב מאוד. בבעיטה הראשונה שלהם לשער הם הבקיעו. בחצי השני שלטנו במשחק ללא עוררין. אנחנו צריכים לנצל יותר ניצול מצבים, במיוחד בשליש האחרון של המגרש. היינו זקוקים לקצת יותר חדות של שחקנים ספציפיים. ויטור נפצע, באריירו נפצע, שמיר עם צהוב מוקדם. יש לי שחקנים שאלך איתם לכל מקום. יש לי חבורה של גברים, גיבורים, ואני יודע שהם יקיאו דם ב-13 משחקים שנותרו עד סוף העונה".

על ההתמודדות מול המערך של מכבי תל אביב: "אנחנו מניעים את הכדור כמו שצריך. היינו צריכים לנצל יותר שחקן כמו אנסה עם המהירות שלו. יש ימים כמו היום שהיינו קצת פחות טובים, אבל אני מכבד את השחקנים שלי על הגישה שלהם. מאמן בסוף הוא האשם העיקרי, לוקח את האחריות עלי. אם נמשיך בדרך שלנו זה יעבוד. חטואל ומיכה? אני רואה אותם במהלך השבוע, החלטה שלי. מקווה שלא נכנס לתקופה רעה. לא ניצלנו שום מצב, המצבים המסוכנים היו של מכבי".

על השער שנפסל: "אני לא הייתי פוסל שער כזה במשחק עונה במצב הזה. רק השבוע עברנו על דברים כאלה. השיפוט? המשחק הסתיים, כל הכבוד למנצחים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רותם חטואל הפועל באר שבע לצד אנדרה ז'ראלדש מכבי תל אביב. אריאל שלום
מאוכזבים. חטואל/אריאל שלום

רותם חטואל: "ידענו שאם ננצח אז נצמצם את הפער. לא הלך לנו היום ואנחנו יוצאים מאוכזבים. התחלנו טוב ואז הגיע השער, אנחנו מתנצלים בפני הקהל שהגיע לכאן ומסתכלים למשחק הבא. אנחנו מנסים להשתפר ממשחק למשחק ולתקן את הטעויות. יש לנו עכשיו את ריינה, ממשיכים קדימה. בועטים בדלי? אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח, לא להפסיד. לא הייתי קורא לזה בועטים בדלי. יש סיכוי לאליפות, אני מאמין שאפשר לעשות הכול בכדורגל. היום לא הלך, יש גם משחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully