וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר קורנו ינחת בשלישי, במכבי חיפה מקווים שיהיה כשיר לנתניה

20.2.2023 / 18:29

המגן הצרפתי יחזור אחרי כשבוע במהלכו עבר בדיקות במולדתו. במועדון מכוונים לגומלין ברבע גמר גביע המדינה בשבוע הבא, אך ינסו להכשירו כבר לקראת משחק הליגה מול בית"ר ירושלים במוצ"ש

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

מגנה השמאלי של מכבי חיפה, פייר קורנו, ינחת מחר (שלישי) בישראל לאחר כשבוע בו שהה בצרפת ועבר בדיקות במכון רפואי אותו הוא מכיר. השחקן ינסה לחזור לאימונים מלאים ובחיפה מקווים כי יוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר לכל המאוחר למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה בשבוע הבא, ואף ינסו להכשירו כדי שיהיה בסגל כבר במשחק הליגה במוצ"ש הקרוב מול בית"ר ירושלים.

בצוות הרפואי של המועדון יישבו עם השחקן כדי לקבל את כל הנתונים על הפעולות שביצע בצרפת, ולאחר מכן יקבלו החלטה על המשך טיפול או חזרה לפעילות מלאה באופן מיידי.

הבלקאאוט של בכר: מכבי חיפה דועכת, והמאמן לא מגיב נכון
ביקורות במכבי חיפה: "לא חזרנו מהפגרה, זו לא יכולת של אליפות"
אשתו של עופרי ארד: "הוא עוד יחזור למכבי חיפה מהדלת הראשית"

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה לאחר שנפצע. מאור אלקסלסי
הפעם יחזור כשיר? פייר קורנו/מאור אלקסלסי

כזכור, קורנו כבר חזר לפעילות אחרי כחודש בו היה מושבת בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, אך הודיע לאחר שני משחקים שהוא מרגיש שחזר מוקדם מדי ואינו מוכן במאת האחוזים.

המגן בן ה-26 הצטרף למכבי חיפה בקיץ כמושאל מאוביידו והיה שותף להעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. הוא עדיין לא כבש במדים הירוקים, אבל תרם חמישה בישולים בכל המסגרות ומהווה חלק חשוב במשחק ההתקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully