וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר קורנו הרגיש שחזר מוקדם מדי, מכבי חיפה קיבלה את בקשתו לטיפול

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 19:39

אחרי שלא נמצאו ממצאים מיוחדים בבדיקות, המגן כבר חזר לפעילות, אבל אז הודיע שהוא עדיין מרגיש כאבים בספרינט. לבקשתו, הטיפול יהיה בצרפת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2/ספורט1

מגנה של מכבי חיפה פייר קורנו ייצא לשיקום בצרפת כאשר ההערכה שהשיקום האינטנסיבי ייערך עשרה ימים ולאחר ימים אלו ייבחן שוב מצבו. קורנו כבר חזר לפעילות אך הודיע לאחר שני המשחקים שהוא מרגיש שחזר מוקדם מדי ואינו מוכן במאת האחוזים.

במכבי חיפה ערכו בדיקות נוספות אך לא נמצאו ממצאים מיוחדים ובקבוצה רצו לראות אותו אף משחק דקות רבות יותר. עם זאת, השחקן הבהיר שהוא לא מוכן במאת האחוזים. בבדיקות נוספות שעשה הבהיר קורנו שבריצה מהירה (ספרינט) הוא מרגיש עדיין כאב חד באזור הפציעה.

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה לאחר שנפצע. מאור אלקסלסי
בקבוצה רצו לראות אותו אף משחק דקות רבות יותר. קורנו/מאור אלקסלסי
שחקן מכבי חיפה פייר קורנו מול שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל. מאור אלקסלסי
השיקום יידחס לשבוע וחצי בסיומם יעבור השחקן בדיקות מקיפות נוספות. קורנו/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

לאחר התייעצות עם השחקן הוחלט שיעבור שיקום ואז ביקש המגן הצרפתי לעבור את השיקום ובדיקות מקיפות נוספות במכון אותו הוא מכיר בצרפת. בחיפה נאותו לבקשת השחקן וקורנו ייצא מיידית לשיקום מאסיבי.

לפי התוכנית שהוצגה בפני אנשי המועדון השיקום יידחס לשבוע וחצי בסיומם יעבור השחקן בדיקות מקיפות נוספות ואז, כך מקווים בחיפה, יחזור סופית לפעילות במועדון.

כעת בשל ההיעדרות של קורנו לפחות מהמשחקים מול מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים ייאלץ ברק בכר להסתדר בלי שני המגינים הבכירים שלו, קורנו וסאן מנחם. שון גולדברג, רמי גרשון או דולב חזיזה במערך של שלושה בלמים יהיו המחליפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully