וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות במכבי חיפה: "לא חזרנו מהפגרה, זו לא יכולת של אליפות"

19.2.2023 / 7:30

הירוקים לא מצליחים להתעורר, וגם ברק בכר לא יוצא נקי. השחקנים הופתעו מהספסול של אצילי ומוחמד: "אם לא נתעורר, נאבד את המקום הראשון". החיסרון של לביא מורגש? "נראינו רע גם כשהוא עוד היה בקבוצה". התקדמות בשיחות בין עופרי ארד לקייראט

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

אכזבה קשה במכבי חיפה אחרי ההפסד 3:1 אמש (שבת) למ.ס. אשדוד. האלופה הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יקדם אותם במאבק האליפות לאור העובדה ששתי היריבות העיקריות על התואר, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, נפגשות אחת מול השנייה ביום שני. אבל למרות הציפיות הגבוהות, הירוקים שוב לא הצליחו להציג כדורגל טוב ונענשו מהר מאוד.

"צריך להגיד את האמת - לא חזרנו מהפגרה. זו לא יכולת של אליפות", הודה שחקן בקבוצה. "אם לא נתעורר, נאבד את המקום הראשון". בשבת שעברה ניצחו הירוקים את עירוני קרית שמונה וקיוו שיצאו מהמשבר, אלא שהמשחק באשדוד הראה שברק בכר והחניכים שלו עדיין מצויים עמוק בתוכו. המאמן שישב ביציע הפתיע רבים כשהחליט להעלות את אותו הרכב שפתח מול קרית שמונה.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. לירון מולדובן
משהו פשוט לא עובד. חיפה/לירון מולדובן

ההפתעה הגדולה הייתה הספסול של עומר אצילי. הקשר חתם על חוזה חדש בשבוע שעבר וההערכה הייתה שימצא את עצמו שוב בהרכב, אלא שבכר החליט שוב להותיר את אותו על הספסל ואף לא הכניס אותו בפתיחת המחצית השנייה למרות פיגור של שני שערים. שחקנים רבים הופתעו מההחלטה של בכר שגררה ביקורות בעיקר מחוץ למועדון, אך גם בתוכו הורמו גבות. "עומר שחקן שיכול לשנות משחק בכל רגע", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שחשבנו שהוא יפתח, אבל תהיה תחרות גדולה עכשיו על המקום בהרכב". גם על הספסול של עלי מוחמד זכה בכר לביקורת, בייחוד לאור העובדה שהקשר נכנס רק בדקות הסיום.

בחלון ההעברות האחרון עזב נטע לביא את הקבוצה ובחיפה צירפו שלושה שחקנים למרכז הקישור. שניים מהם, אריאל זרגרי ובסאם זערורה, מצאו עצמם מחוץ לסגל אתמול והשלישי, גוני נאור, ישב על הספסל ולא שיחק ולו דקה אחת. "אין ספק שנטע חסר, אבל זו ממש לא הסיבה שאנחנו נראים ככה, כי גם בחודש האחרון איתו נראינו לא טוב", אמר גורם במועדון. "המחליפים? בסוף הצוות עושה מה שהוא חושב שנכון לקבוצה". אגב, מוחמד היה אחד השחקנים שקיבלו את מירב הביקורת באסיפה שהוגדרה כקשה לאחר המשחק מול הפועל חדרה, אך בחיפה היו משוכנעים שאחרי הספסול מול קרית שמונה בכר יחזיר את הקשר להרכב.

כעת יצטרך המאמן להחליט האם הוא שוב עושה שינויים לקראת המשחק החשוב מול בית"ר ירושלים ביום שבת, כשבקרב השחקנים משוכנעים שאצילי ומוחמד צריכים לשוב להרכב.

עוד בוואלה!

גיא צרפתי: "הרבה קבוצות צמרת מאבדות פה נקודות, טעינו ונענשנו"

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
גם השחקנים יודעים: החזרה שלו להרכב מתבקשת. אצילי/לירון מולדובן

האזינו: שלמה וייס על מצבה של מכבי חיפה

מי שישב אתמול על הספסל הוא עופרי ארד, שלא ראה דקות משחק. הבלם נמצא בשיחות מתקדמות עם קייראט אלמטי הקזחית וכעת נמצא בדיונים מול מכבי חיפה על השלמת שכר. ההערכה היא שארד יעזוב בקרוב את חיפה וייצא להשאלה בקייראט. ההשאלה תהיה עד סוף הליגה בקזחסטן בֹֹנובמבר, ואז תהיה לקזחים אופציה לרכוש את ארד. אם הם לא יעשו זאת, ארד יחזור באמצע העונה לחיפה. ארד בכל מקרה מעוניין מאוד במעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully