וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "הרבה קבוצות צמרת מאבדות פה נקודות, טעינו ונענשנו"

עודכן לאחרונה: 18.2.2023 / 22:43

המאמן המחליף של מכבי חיפה ניסה להסביר את ההפסד: "הספיגה במתפרצת אחרי קרן הוציאה אותנו מאיזון". בן שמעון: "הניצחון הכי גדול שלנו העונה"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:3 על מכבי חיפה/ספורט1

מה עובר על מכבי חיפה? האלופה חזרה אומנם לנצח במחזור הקודם מול קרית שמונה, אבל הערב (שבת) "חזרה לסורה" עם הפסד 3:1 בחוץ מול מ.ס אשדוד ומאז התבוסה 3:0 במשחק העונה מול מכבי תל אביב, הירוקים רושמים משחק חמישי מתוך שישה ללא ניצחון. ברק בכר המורחק ישב בצד וראה את הרוש ואוחנה מהממים את ג'וש כהן כבר במחצית הראשונה. סבע צימק (50) וחיפה היתה קרובה לשוויון, אבל בריהון הבטיח את הניצחון עם שער בתוספת הזמן ונתן הזדמנות למנצחת במשחק ביום שני בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב לצמק את הפער בפסגה.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה מאוכזב. לירון מולדובן
על הפנים. מחמוד ג'אבר תופס את הראש/לירון מולדובן

גיא צרפתי שעמד על הקווים בגלל שברק בכר היה מוצהב: "סטטיסטית קבוצות צמרת מאבדות פה נקודות. עשינו הכנה לגבי העניין הזה, ידענו שיהיה משחק קשה ולצערי התוצאה לרעתנו. זה לא צריך להוות תירוץ. פתחנו טוב, היינו אגרסיביים, שלטנו בכדור. מה שהוציא אותנו מאיזון זו ספיגה במתפרצת אחרי קרן שלנו. אסור לתת לקבוצה מוכשרת כמו אשדוד אפילו שנייה אחת, אבל זה מה שעשינו ונענשנו".

על הספסול של עומר אצילי: "ברק וכל הצוות רואה את טובת הקבוצה והשחקנים, זה מה שאנחנו עושים כל השנים. בכל משחק ובכל תקופה השחקנים הראויים שצריכים להיות על המגרש הם אלה שמשחקים. זה לאו דווקא עומר - הרבה שחקנים מצאו את עצמם על הספסל בסיטואציות כאלה ואחרות. אצילי מצוין, אחד השחקנים הכי חשובים שלנו ותמיד אמרנו את זה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"הניצחון הכי גדול העונה". בן שמעון חוגג/לירון מולדובן

בן שמעון: "אפשר להגיד שזה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. ויתרנו על הנעת הכדור המסורתית שלנו. ידענו שזה משחק של מערבים וניסינו לנצל את המעברים האלו. הגענו להרבה יותר מצבים היום".

על מיכאל אוחנה: "היתה חוויה לראות אותו. הוא היה בתפוקה המקסימלית שלו. מיכאל זה סיפור מדהים על כישרון על שפציעות עצרו אותו אבל הוא בא עם רוח חיובית. חשבתי שייקח לו חודשיים לחזור לשחק, יש לי כישרון שאתה לא רואה בכל יום".

"אלו שעושים את הסטטיסטיקות שפה הם לא ייקחו את הנקודות ופה הם כן ייקחו טועים. כל היופי זה שאף אחד לא יכול לצפות את העתיד בספורט הזה. הניצחון הזה מקרב אותנו לפלייאוף העליון. אני אוהב את החבר'ה פה בקבוצה".

מיכאל אוחנה שהפציץ את השער השני: "אני שמח מאוד, הייתה הופעה מדהימה של הקבוצה והחבר'ה נתנו את הנשמה עד השנייה האחרונה. אני לא רוצה להתעכב על מה שהיה בעבר, אני מאוד מחובר לאשדוד, לאנשים, לצוות ואני מאוד שמח לחזור לכאן".

דיא סבע שהבקיע שער ראשון במדי מכבי חיפה: "לא רציתי ששער הבכורה שלי יהיה במשחק כזה. ניסיתי להגביה, לא לבעוט, אבל הכדור ברשת וזה מה שמשנה. היה משחק פחות טוב שלנו, לא הצלחנו להשיג את מה שרצינו. אבל זה עבר, אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא נגד בית"ר ירושלים. יש עוד דרך ארוכה ואני מניח שיהיו משחקים כאלה. העיקר זה להתעשת ולקום מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully