וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מוכן למכבי חיפה: "אם רק נבוא להתגונן זה ייגמר לא טוב"

23.2.2023 / 11:13

מאמן בית"ר ירושלים קורא לשחקניו ליזום גם במשחק החוץ אצל האלופה (שבת, 20:00): "צריכים להראות שהתקדמנו, עשינו מהפך מדהים מתחילת העונה ורוצים לסיים כמו שצריך". על פריידיי: "חשבנו שייכנס לכושר יותר מהר"

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בפעם השנייה תוך פחות משבוע, בית"ר ירושלים תצפין בשבת (20:00) לאצטדיון סמי עופר כשתתארח אצל האלופה מכבי חיפה. הקבוצה מהבירה סיימה בראשון האחרון בתיקו מאופס נגד הפועל חיפה, ובביקור הקרוב היא חולמת על הפתעה ותוצאה טובה יותר.

שלושה משחקים לתום העונה הסדירה, הירושלמים נמצאים במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון, אך מקומם שם רחוק מלהיות בטוח. מ.ס. אשדוד מפגרת אחריהם רק בשתי נקודות, הפועל חיפה בשלוש, ואחרי המשחק נגד הירוקים מצפים ליוסי אבוקסיס מפגשים פיקנטיים במיוחד מול הפועל תל אביב ובני סכנין.

לקראת המשחק הקשה בשבת, יוסי אבוקסיס התייצב למסיבת העיתונאים ואמר: "מכבי חיפה אולי בתקופה פחות טובה, אבל צריכים להיות חכמים, לבוא לשחק ולא רק להתגונן. צריך לנטרל את השחקנים החזקים שלהם, אם רק נתגונן זה ייגמר לא טוב. כבר במשחק הקודם נגד מכבי חיפה הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת ובמחצית השנייה עשינו טעויות. במשחק בשבת צריך להראות שהתקדמנו, להראות שהקבוצה עשתה שינוי מתחילת העונה הנוראית. אנחנו צריכים נקודות, רואים מה קורה באזור הפלייאוף, צריכים להביא נקודות במשחקים שנשארו ולא להסתמך על אף אחד. עשינו מהפך מדהים העונה, רוצים לסיים את זה כמו שצריך".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ביקור שני בחיפה תוך פחות משבוע. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

על ה-0:0 מול הפועל חיפה אמר אבוקסיס: "הנקודה הייתה חשובה כדי לשמור מרחק מהפועל חיפה. לא באנו כדי להסתגר, הראינו יכולת פחות טובה ולא הצלחנו לייצר התקפות כשהם היו חשופים. לאורך עונה יש גם משחקים פוחת טובים, עייפות? יש המון שחקנים ששיחקו הרבה, עשינו פחות רוטציות מקבוצות אחרות. זה סימן טוב, זה אומר שמצאנו את ההרכב ואת האיזון, אבל יש עייפות מסוימת. כשאנחנו עומדים בפני שלושה משחקים קריטיים ויכולים לעשות משהו מדהים בהתחשב באיך שפתחנו את העונה, כולנו צריכים להביא את הכוחות".

על שלישיית ההתקפה שלא הצליחה להבקיע במשחק האחרון אמר המאמן: "הרגלנו את כולם ליכולת יותר טובה, אני יודע איפה אנחנו נמצאים ומאיזה בור עמוק יצאנו. קבוצות לומדות את השלישייה הקדמית שלנו, מתכוננות, זה בלתי אפשרי לתת כל משחק את ההצגות שהם נתנו. הכי חשוב זה שהמאמנים מחויבים וממושמעים".

אבוקסיס התייחס גם לחלוץ החדש פרד פריידיי שעדיין לא נכנס לעניינים: "במשחק שהוא שיחק הוא קיבל מכה בכף הרגל, כאב לו. אתמול הוא עשה אימון יותר טוב. המשחק האחרון שלו היה ב-8 בנובמבר, הוא לא היה במסגרת של קבוצה, חשבנו שהוא ייכנס לכושר יותר מהר אבל זה משהו שקורה בכדורגל".

על חוליית ההגנה שספגה רק פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות: "בלי ייצוב משחק ההגנה לא נוכל להתקדם, שמח שהתייצבנו. יש יותר איזון היום, צריך לשמור על זה בשלושת המשחקים שנותרו לעונה הסדירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני. אריאל שלום
אתגר גדול מצפה לבית"ר. דגני/אריאל שלום

אוראל דגני הוסיף: "יש קבוצות שמצליחות לנצח את מכבי תל אביב ומכבי חיפה, ומפסידות לקבוצות שנחשבות נוחות יותר. הליגה מאוד צפופה וכולן יכולות לנצח את כולן. במקום שאנו נמצאים בו עכשיו, אם לא נעלה בפלייאוף אני אהיה מאוכזב. אם היינו מדברים לפני חודשיים אז לא הייתי מאוכזב, אנחנו יכולים ורוצים להשיג את זה".

"השינוי מורגש בכל הקבוצה מאז ינואר, הגיעו הרבה שחקנים חדשים והקבוצה נראית שונה. שחקנים התחברו, גם מקצועית וגם חברתית. צריכים להמשיך ככה, אם נפסיד, מה שעשינו עד עכשיו לא יעזור. מכבי חיפה מצוינת, אמנם היא בתקופה פחות טובה אבל היא רוצה לצאת מהתקופה הזאת".

על העומס אמר הבלם: "בתקופות האלה בעונה האלה מרגישים את העייפות אצל שחקנים, בכל הקבוצות. יש קצת יותר עומס אבל זה טוב וכיף, אם אין את העומס הזה אז הוא חסר לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully