וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבקים פנימיים בהפועל תל אביב: ניסיון לחבל ברכישת המועדון?

22.2.2023 / 11:07

ההודעה של פיפ"א לא הכניסה את "האמריקאים" ללחץ, אבל גורמים בעסקה מרגישים שאנשים במועדון מנסים לחבל בה בכל דרך אפשרית. הסיבה: יש להם עסקה פוטנציאלית טובה יותר

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

בקבוצת הרכישה האמריקאית של הפועל תל אביב נראה שלא התרגשו יותר מדי אחרי שהתפרסמו הידיעות לפיהן פיפ"א מתכננת לדון מחדש בתביעות הישנות נגד המועדון. יתרה מכך, נראה שהאמריקאים גם לא הופתעו כי על פניו זה תסריט שהם לקחו בחשבון.

תהליך הרכישה ממשיך להתקדם ויש שלבים בתכנית שאמורים להסתיים עד סוף החודש. שני מיליון דולר אמורים לעבור ובאופן רשמי הם אמורים לקבל את המועדון ביוני. גם אם תהיה פסיקה חדשה לפיה המועדון צריך לשאת בחלק מחובות העבר, ההערכה היא שיהיה מדובר בסכום שלא יעלה על 3-4 מיליון דולר - וזה לא משהו שאמור למנוע מקבוצת הרכישה האמריקאית להשלים את העסקה אם היא תחליט ללכת עליה עד הסוף.

אז מה כן עלול למנוע את השלמת העסקה?

מיכאל מינצברג לורנס מינקון מקבוצת רכישה הפועל תל אביב. דני מרון
האחים מיינצברג, מקבוצת הרכישה האמריקאית/דני מרון

האמריקאים כאמור לא נלחצו מהודעת פיפ"א, ונדמה שלא כולם מרוצים מזה. לאורך תקופה ארוכה יש למעורבים בתהליך חשש שיש גורמים בהפועל תל אביב שמעוניינים שהעסקה תיפול בגלל שיש להם בקנה עסקה אחרת - כזאת שתחזיר לבעלים את ההשקעה שלהם.

החשש הגדול של מי שרוצה שהעסקה תצא לפועל הוא מהוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל. במילים פשוטות: האנשים שמנסים להוציא את העסקה לפועל, חוששים שאנשים אחרים במועדון ישתמשו במלוא כובד המשקל שלהם כדי להשפיע על הוועדה שתנסה להקשות על העברת הזכויות לאמריקאים ו"להבריח" אותם. הדרך לכך יכולות להיות מגוונות ויצירתיות, החל מערבויות ועד הגבלות בנוגע לזכויות ניהול שלמעשה יסמנו לאמריקאים את הדרך החוצה.

עד חודש יוני שבו אמור המועדון לעבור לידי האמריקאים, יש עוד הרבה זמן. התחושות הן שמתחת לפני השטח יש בהפועל תל אביב שני "מחנות": זה שרוצה להשלים את העסקה וזה שרוצה לחבל בה. מי ייצא כשידו על העליונה? כרגע אף אחד לא יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully