וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התזונאי של אל-נאסר מתמוגג מרונאלדו, ווילפריד זאהה יצטרף?

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 21:16

"השחקנים שיפרו את מצבם הגופני ב-90 אחוז מאז שכריסטיאנו הגיע, כולם מנסים לחקות אותו", אמר חוסה בלסה. שחקן פאלאס עשוי להגיע בקיץ

כריסטיאנו רונאלדו כובש רביעייה במדי אל נסאר/אל נסאר

כריסטיאנו רונאלדו מתחיל להיכנס לעניינים בערב הסעודית. לאחר הרביעייה הגדולה, בישל פעמיים במשחקו הקודם וקירב את אל-נאסר אל עבר תואר האליפות.

אבל מתברר שההשפעה של רונאלדו לא באה לידי ביטוי רק בשערים או בישולים, אלא גם בביצועים של חבריו לקבוצה. התזונאי של המועדון, חוסה בלסה, סיפר כי "מאז שכריסטיאנו כאן, כל השחקנים התאמנו חזק יותר ושמרו על דיאטה טובה יותר. מעולם לא הייתי בקבוצה בה שחקנים משפרים את מצבם הגופני ב-90 אחוז בכל פעם שאני רואה אותם. יש להם פחות אחוזי שומן, והם מבצעים את כל תרגילי הכושר. זה עונג גדול לעבוד כאן".

בלסה הוסיף ואמר: "כריסטיאנו מאוד עוזר לי. אין לנו מה ללמד אותו, אבל הוא יוצר מעין בית ספר סביבו. יתר השחקנים עושים מה שהוא עושה, כדי להשתפר בעצמם. הוא השחקן הטוב אי פעם, אולי אחד משניים. תחילה היססתי, לא ידעתי איך זה יהיה לעבוד איתו, אבל מעולם לא עבדתי עם מקצוען גדול יותר. הוא הראשון להגיע לאימון והאחרון לעזוב".

המועמד המפתיע לאימון פריז סן ז'רמן: סטיבן ג'רארד
דה בראונה, סטונס ולאפורט מחוץ לסגל של מנצ'סטר סיטי ללייפציג
ראיות חדשות? בית המשפט דחה את הבקשה של את דני אלבס, שנותר במעצר

מי שעשוי להצטרף לרונאלדו בסעודיה הוא ווילפריד זאהה. חוזהו של שחקן הכנף של קריסטל פאלאס יסתיים בקיץ, והוא שוקל בחיוב את הצעת אל-נאסר. גם אל-הילאל ואל-איתיחאד גיששו בסביבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully