וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיות חדשות? בית המשפט דחה את הבקשה של את דני אלבס, שנותר במעצר

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 12:50

בזמן שבספרד מדווחים על שינוי הגרסאות הבעייתי של דני אלבס בפרשת האונס, עורכי דינו טוענים: מצלמות האבטחה מראות שהמתלוננת נכנסה מרצונה לחדר השירותים. למרות ההתפתחויות: בית המשפט דחה את דרישתו לצאת מהכלא עד המשפט

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

למרות ההתפתחויות האחרונות והראייה החדשה שלדברי עורכי דינו עשויה לזכות את דני אלבס, בית המשפט בספרד החליט לדחות היום (שלישי) את בקשתו לשחררו למעצר בית והוא יישאר בבית הכלא עד המשפט בעניינו.

עורכי הדין של אלבס ניסו לשכנע את בית המשפט לשחרר אותו למעצר בית, והציע שהוא יפקיד את הדרכון, יתייצב בכל יום בבית המשפט, ישים על עצמו צמיד אלקטרוני שיבהיר היכן הוא נמצא וימנע ממנו להתקרב למתלוננת - אבל כל ההצעות נדחו.

מוקדם יותר היום דווח בתקשורת הספרדית ששתי מצלמות אבטחה במועדון הלילה "סאטון" בברצלונה, שם הכדורגלן אנס לכאורה צעירה על פי החשד, סותרות את הטענה של המתלוננת.

התמונות אינן ברורות אך על פי הדיווח הן מתעדות את אלבס בכניסה לחדר האמבטיה באזור ה-VIP. לטענת ההגנה, המתלוננת נכנסה שתי דקות אחרי שאלבס נכנס, דבר שעומד בניגוד לעדויות שלה במשטרה ובבית המשפט.

המשמעות מבחינת נציגיו של אלבס היא שזה מוכיח שהוא לא כפה עליה להיכנס לתא. כזכור, על פי גרסת המתלוננת אלבס התנהג באגרסיביות, רכן עליה ולאחר מכן זרק אותה לרצפה, אחז בצווארה וסטר לה בזמן שהוא כופה את עצמו עליה.

דני אלבס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
התפנית שתוביל לזיכוי? דני אלבס/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בנוסף, בספרד מדווחים שבהמלך החקירה אלבס שינה גישה שלוש פעמים ו"הציג את עצמו כקורבן". בהתחלה הוא הכחיש שהיה ביניהם קשר ובתחנת המשטרה אמר שהוא לא מכיר את הבחורה. אחר כך, לעיני השופט בדיון הראשוני, הוא טען שכלום לא קרה ורק ציין שפגש אותה בשירותים. לאחר שהובהר לו שהראיות מנוגדות לטענה שלו, אלבס שוב ביטל את האמירות הקודמות שלו ואמר שהיא התנפלה עליו.

על פי הדיווח, אלבס בכלל טוען שהמתלוננת ניגשה אליו וביצעה בו מין אוראלי, בניגוד לרצונו, אבל הוא גם לא התנגד. "היא הסתערה עליי, לא רציתי לגעת בה", אמר, והבהיר שהיא הייתה התוקפנית: "האמת היא שניסיתי להגן על הבחורה הצעירה הזאת".

כאמור, גם הטענה הזאת נמצאה כלא נכונה, כי התברר שהיו יחסי מין מלאים בין השניים, על פי בדיקת DNA. כמו כן נטען שמצלמות האבטחה הראו כי לאחר מה שהיה ביניהם בשירותים, אלבס יצא וחלף במהירות על פני הצעירה, שישבה בוכה על הרצפה, בלי לדבר עמה.

באחת מתוכניות הטלוויזיה ("The Ana Rosa") נטען שבשיחה עם אשתו ג'ואנה סאנס הוא אמר לה שהוא "לא זוכר כלום מהלילה הזה כי הייתי שיכור".

עוד בוואלה!

פרטי העדות חושפים את האכזריות של דני אלבס, עורכי דינו מצאו "סתירה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully