וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה, סטונס ולאפורט מחוץ לסגל של מנצ'סטר סיטי ללייפציג

האנגלים יתארחו בלייפציג למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00) ללא שלושה שחקנים מרכזיים. אדרסון הודה: "זה המפעל המרכזי עבורנו"

תקציר: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורטא1

ר.ב. לייפציג ומנצ'סטר סיטי ייפגשו מחר (רביעי, 22:00) למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. שתי הקבוצות שיחקו אחת נגד השנייה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2021/22 ואז סיטי ניצחה 3:6 באנגליה ולייפציג ניצחה 1:2 בגרמניה.

שחקן ר.ב. לייפציג כריסטופר אנקונקו. Boris Streubel, GettyImages
חזק לפעילות, השאלה כמה דקות הוא יוכל לשחק. אנקונקו/GettyImages, Boris Streubel

ר.ב. לייפציג

לייפציג חזרה למסלול הניצחונות בסוף השבוע עם 0:3 חלק על וולפסבורג בחוץ ונהנתה מאוד מ-21 הדקות על המגרש של כריסטופר אנקונקו ששב מפציעה ובישל. הצרפתי הבקיע שלושער באותו הפסד 6:3 לסיטי והשאלה המרכזית היא כמה דקות הוא יוכל לשחק והאם כל החלודה הוסרה.

"למנצ'סטר סיטי יש שחקנים ברמה עולמית", אמר המאמן מרקו רוזה, "שיחקתי נגדה כמאמן מנשנגלדבאך ולייפציג שיחקה נגדה לפני שנתיים, כך שכולנו יודעים עם מה אנחנו מתמודדים. כבר הראינו שאנחנו מסוגלים להפתיע".

הרכב משוער: יאניס בלאסוויך, מוחמד סימקאן, וילי אורבן, יושקו גברדיול, מרסל הלסטנברג, קונרד ליימר, קסאבר שלאגר, דומיניק סובוסלאי, אמיל פורסברג, טימו ורנר, אנדרה סילבה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שוער מנצ'סטר סיטי אדרסון. Michael Regan, GettyImages
ליגת האלופות היא המטרה העיקרית". אדרסון/GettyImages, Michael Regan

מנצ'סטר סיטי

אחרי התיקו המתסכל נגד נוטינגהאם פורסט בסוף השבוע, מנצ'סטר סיטי תנסה לתקן את מצב הרוח עם מקדמה איכותית בגרמניה. קווין דה בראונה ואמריק לאפורט נעדרו מאימון הבוקר שעוד נערך באנגליה לפני הטיסה, ולא נכללו בסגל של פפ גווארדיולה, כאשר גם ג'ון סטונס לא נכלל ב-22 השחקנים של אלופת אנגליה למשחק.

התכולים למעשה חוזרים לעוד ניסיון לזכות בתואר הכי נחשק מבחינתם והשוער אדרסון הודה אתמול: "ליגת האלופות היא המטרה העיקרית שלנו, המטרה העיקרית של המועדון. ניסינו בשנים האחרונות ולא הצלחנו, ולא נפסיק לנסות. זה התואר שהמועדון צריך ושגם השחקנים והמאמן צריכים".

הרכב משוער: אדרסון, קייל ווקר, רובן דיאס, מנואל אקנג'י, נתן אקה, רודרי, אילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה, ריאד מחרז, ג'ק גריליש, ארלינג הלאנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully