וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד המפתיע לאימון פריז סן ז'רמן: סטיבן ג'רארד

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 18:26

בתקשורת הסקוטית טוענים: שחקן העבר האגדי של ליברפול עשוי להיכנס לנעליו של גאלטייה. גם תומאס טוכל על הכוונת של אלופת צרפת הלחוצה

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

השמועות לגבי עתידו של כריסטוף גאלטייה לא פוסקות. בצרפת דווח שוב ושוב על כך שהמאמן לא מסתדר עם חדר ההלבשה, ההדחה מהגביע הצרפתי וההפסד לבאיירן מינכן במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות כמובן לא הוסיפו, ולפי הערכות, גאלטייה נמצא על זמן שאול.

לפי התקשורת הסקוטית, אחד המועמדים להחליפו במקרה כזה הוא סטיבן ג'רארד, שפוטר מאסטון וילה באוקטובר האחרון, פחות משנה לאחר שעזב את גלאזגו ריינג'רס. על פי אותו דיווח, "ראשי פריז סן ז'רמן רואים בו דמות בכירה שיכולה להוסיף למועדון".

סטיבן ג'רארד מאמן אסטון וילה. רויטרס
בדרך לצרפת? ג'רארד/רויטרס

שם נוסף שהוזכר ביממה האחרונה הוא מישהו שאלופת צרפת מכירה היטב - תומאס טוכל, שהדריך את הפריזאים ממאי 2018 ועד דצמבר 2020, לאחר חילוקי דעות עם ההנהלה. בתקופתו זכה פעמיים באליפות, פעם אחת בגביע הצרפתי, וב-2019/20 אף הוביל את המועדון עד גמר ליגת האלופות. הגרמני לא הסתדר עם המנהל המקצועי דאז לאונרדו, אולם כעת האיש החזק המועדון הוא לואיס קמפוס. טוכל קיבל מספר פניות מאז פוטר מצ'לסי בספטמבר שעבר, אך סירב לכולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully