וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הביסה את נוף הגליל, הפער ממקום 3 צמח ל-8 נקודות

שטיין (71), שמש (77) ופרץ (88) קבעו 0:3 למוליכת הליגה הלאומית במשחק ההשלמה. הפער מטבריה, שסחטה 2:2 מול הפועל עפולה, צמח

תקציר: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

החודש העמוס של הפועל פתח תקוה נמשך הערב (שלישי) כאשר מוליכת הלאומית הביסה את הפועל נוף הגליל 0:3 במשחק השלמה מהמחזור ה-23. עוד לפני כן, נפרדו הפועל עפולה ועירוני טבריה ב-2:2, במשחק נוסף שאמור היה להיערך לפני כשבועיים ונדחה אז בגלל סערת "ברברה".

שחקני הפועל פתח תקוה. דני מרון
המוליכה ממשיכה בשלה/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 0:3

המלאבסים האריכו את רצף הניצחונות שלהם בליגה לשמונה (ו-11 ב-12 משחקים) ועשו עוד צעד גדול אל עבר ליגת העל, כשהפער מהמקום השלישי צמח לשמונה נקודות. המארחת היתה מעט מסוכנת יותר במחצית הראשונה, אך לא הצליחה לייצר מצבי הבקעה של ממש. עידן ורד נכנס עם פתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-71 בישל לרז שטיין את הראשון כשהגביה כדור יפה מחוץ לרחבה הישר לראשו של החלוץ, שחגג את שער הליגה העשירי שלו העונה. עידן שמש הכפיל (77), אחרי שגיאה גדולה בהגנת האורחת, בדרך לשער ליגה תשיעי העונה, ועוז פרץ חתם בדקה ה-88. הקבוצה של מוטי איוניר נעצרה אחרי שני ניצחונות, ונותרה מתחת לקו האדום.

עוד בוואלה!

הסטטוס-קוו בלאומית נשמר: ניצחונות למכבי פתח תקוה ואום אל פאחם

לכתבה המלאה
רומן הבראן, שחקן הפועל עפולה. מאור אלקסלסי
בישול נהדר. רומן הבראן/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - עירוני טבריה 2:2

ארבעה ימים אחרי ה-0:2 הביתי על מכבי קביליו יפו שהחזיר אותה למסלול וקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, גירדה עירוני טבריה נקודה דרמטית וצימקה את הפער ממכבי פתח תקוה (לה משחק חסר) לשלוש נקודות. עידן גולן העלה את המארחת - שטרם הפסידה העונה בבית - ליתרון כשבעט יפה מהאוויר בדקה ה-44. אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, כשרומן הבראן הכניס כדור גדול לרועי אלימלך, וזה איזן ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. בדקה ה-65 שבה עפולה ליתרון, כשאיהאב אבו אלשיך בעט מ-20 מטר כדור יפה הישר לפינה. שחר הירש רשם החמצה גדולה (78), וקבצתו שילמה על כך: המילה האחרונה היתה שייכת לאילון אלימלך, שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-87 אחרי כדור רוחב מאגף שמאל.

תוצאות משחקי יום שני:

מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא 0:2
מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם 2:0
הפועל אדומים אשדוד - בני יהודה 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully