וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס-קוו בלאומית נשמר: ניצחונות למכבי פתח תקוה ואום אל פאחם

השנייה בטבלה גברה 0:2 על הפועל כפר סבא, הרביעית נצמדה לטבריה עם 0:2 בנצרת. 0:2 גם לבני יהודה על אדומים אשדוד

תקציר גביע המדינה: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:4/ספורט1

אחרי שראתה את הפועל פתח תקוה שמעליה ועירוני טבריה שמתחתיה מנצחות בצורה זהה ביום שישי, הלחץ במחזור ה-26 בליגה הלאומית עבר למכבי פתח תקוה המדורגת שנייה, שעמדה בו הערב (שני) עם 0:2 ביתי על הפועל כפר סבא. במקביל, הפועל אום אל פאחם הרביעית גברה בעילוט 0:2 על מכבי אחי נצרת ואילו בני יהודה התקדמה למקום השישי, גם היא בזכות 0:2 אצל הפועל אדומים אשדוד.

שחקן מכבי פתח תקוה טל בן חיים. אודי ציטיאט
שער ליגה תשיעי העונה. טל בן חיים/אודי ציטיאט

מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא 0:2

בפעם האחרונה שהפועל כפר סבא התארחה אצל מכבי פתח תקוה בליגת המשנה, לפני עשור ועוד חודש, היא ניצחה 0:1 ובכל זאת ירדה לליגה א' בסיום העונה, בזמן שהלוזונים חזרו אז לליגת העל. זו המטרה של מכבי פתח תקוה גם הפעם, והערב היא עשתה צעד נוסף בכיוון, ללא צורך בהפסד לירוקים. טל בן חיים חזר להרכב של בני לם וחגג את התשיעי שלו העונה בליגה (29) לפני שארד בר נעץ את השני (51). כפר סבא הגיעה לכמה מצבים טובים, אבל לא ניצלה אותם ונעצרה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד. היא עדיין במקום השמיני ששווה כרטיס לפלייאוף העליון.

דקה 3: ארד בר כמעט כבש אחרי כדור קרן, אבל אליאן רוחנא עמד לפני הקו והסיט עם הראש את הנגיחה שלו לקורה והחוצה.

דקה 27: גול! מוטי ברשצקי שלח כדור נהדר לעבר טל בן חיים, שנכנס לרחבה מצד ימין ובעט לחיבורים הרחוקים. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 51: גול! רגע אחרי הצלה גדולה של מרקו וולף בצד אחד, שער בצד השני. הגנת כפר סבא כשלה פעמיים בהרחקה ואיליה שקורין הכין ברחבה לארד בר שירה פנימה בנגיעה. 0:2 למכבי פתח תקוה.

עוד בוואלה!

הפועל פתח תקוה ברחה זמנית בפסגה, טעות שיפוט לא מנעה ניצחון דרמטי מר"ג

לכתבה המלאה
אדהם האדיה, מאמן הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
ניצחון במפגש הפיקנטי. אדהם האדיה/מאור אלקסלסי

מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם 2:0

ניצחון שלישי ברציפות לאדהם האדיה, הפעם מול הקבוצה בה גדל, שיחק והתחיל לאמן, כשאום אל פאחם נצמדה לעירוני טבריה השלישית ונותרה מרחק ארבע נקודות מהכרטיס לליגת העל. דווקא הקשר האחורי אייזק נורטי העניק לה יתרון בדקה ה-32, לפני שגיל יצחק חתם (87) וקבע ניצחון חוץ היסטורי של אום אל פאחם בעילוט (אחרי שישה ניסיונות כושלים עד כה). החלוץ גם חגג בהתרסה מול האוהדים המקומיים, שחלקם השליכו לעברו חפצים. אחי נצרת עם הפסד שלישי רצוף על האפס, כשהיא נמצאת ארבע נקודות מהמקום השמיני והפלייאוף העליון, אבל גם מרחק שבע נקודות מהמקום ה-14 והמבחנים.

דקה 32: גול! אייזק נורטי, שהגיע בחודש שעבר מבני ריינה, בעט חזק בימין אל הפינה הקרובה אחרי בלגן שלם בהגנת האורחת. 0:1 להפועל אום אל פאחם.

דקה 87: גול! מי אם לא גיל יצחק סגר עניין. החלוץ חטף כדור, קיבל בחזרה מחטיב ולא נכשל מול השוער. 0:2 להפועל אום אל פאחם.

הפועל אדומים אשדוד - בני יהודה 2:0

גם בלי אלירן עטר הפצוע ואמיר עגייב המורחק, הקבוצה של אלישע לוי ידעה לאסוף שלוש נקודות במגרשה של נועלת הטבלה ולהתקדם למקום השישי. יניב מזרחי, שלא מפסיק לכבוש מאז הצטרף ממ.ס. אשדוד, כבש צמד (46 ו-80) והעלה את מאזנו לשישה שערים בבני יהודה, שחזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד בשלושת המחזורים האחרונים. אדומים אשדוד כבר שמונה מחזורים ללא ניצחון ורק סופרת את הימים עד לירידה הרשמית לליגה א'.

דקה 46: גול! אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עלא ג'אפר הרים מצד ימין, השוער מתן זלמנוביץ' הדף לא טוב ויניב מזרחי כבש את שערו החמישי מאז הגיע בחודש שעבר. 0:1 לבני יהודה.

דקה 80: גול! קלוד לואיס השתחרר בצד ימין ובפעולה יפה העביר כדור רוחב למזרחי שנותר חופשי ברחבה, הסתובב והשלים צמד. 0:2 לבני יהודה.

תוצאות משחקי שישי:

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 2:0
עירוני טבריה - מכבי קביליו יפו 0:2
הפועל עכו - הפועל רמת גן 1:0
הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 2:1
הפועל נוף הגליל - מ.ס. כפר קאסם 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully