וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר תחפש רבע גמר ראשון מאז 2011, פורטו תנסה להמשיך את המומנטום

הנראזורי רוצים לרשום תוצאה טובה במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופת (רביעי, 22:00) כשיארחו את הפורטוגלים שלא הפסידו מאז אוקטובר. סגל כמעט מלא לאינזאגי, לא מעט כאבי ראש לקונססאו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.2/ספורט1

המשחקים הראשונים בשמינית הגמר האלופות יסתיימו מחר (רביעי) עם המשחק בין אינטר לפורטו. הפעם האחרונה בהן שתי הקבוצות נפגשו היתה בשלב הבתים ב-2005, אז הנראזורי ניצחו 1:2 בסן סירו, בעוד הפורטוגלים גברו 0:2 על האיטלקים בביתם.


דה בראונה ולאפורט נעדרו מאימון מנצ'סטר סיטי לפני הטיסה לגרמניה
אוסימן: "ההתעניינות של מועדונים גדולים בי נותנת לי מוטיבציה"
ראיות חדשות? בית המשפט דחה את הבקשה של את דני אלבס, שנותר במעצר

רומלו לוקאקו, חלוץ אינטר. רויטרס
חזר לכבוש במחזור האחרון, ימשיך גם מול פורטו? לוקאקו/רויטרס

אינטר

הנראזורי חוזרים בפעם השנייה ברציפות לשלב שמינית הגמר, זאת אחרי שהודחו בשלב הבתים שלוש פעמים ברצף, עם מטרה ברורה - עלייה לשלב רבע הגמר לראשונה מאז עונת 2010/11. את האליפות באיטליה נראה שאינטר לא תצליח כבר להשיג עם בריחתה של נאפולי בצמרת, אך הקבוצה ממילאנו נמצאת בכושר טוב עם הפסד בודד ב-11 המשחקים מאז החזרה מפגרת המונדיאל, כאשר באמצע היא הספיקה לזכות בסופרקאפ האיטלקי עם ניצחון 0:3 מרשים על מילאן.

סימונה אינזאגי ושחקניו עלו מהמקום השני בשלב הבתים אחרי בית קשה שכלל את באיירן מינכן וברצלונה, ובשמינית מחכה להם הקבוצה מהמקום השני בפורטוגל שניצחה אותם רק פעם אחת בהיסטוריה. חואקין קוראה יחמיץ את המפגש מול הדרקונים בצמד משחקים אותם הגדיר המאמן האיטלקי כ"שווים במיוחד". אינזאגי הוסיף ואמר: "פורטו היא קבוצה שיודעת להפתיע אותך בזמנים שונים במהלך המשחק. הם ימתינו להזדמנות שלהם, אנחנו נצטרך אסטרטגיה טובה מולם ולנצח באותם רגעים על המגרש".

הרכב משוער אינטר: אנדרה אוננה, אלסנדרו בסטוני, פרנצ'סקו אצ'רבי, מילאן שקריניאר, דנזל דומפריס, ניקולו בארלה, הקאן צ'לחנוילו, מרסלו ברוזוביץ', פדריקו דימרקו, לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דיוגו קוסטה, שוער פורטו. Jose Manuel Alvarez, GettyImages
משימה גדולה בסן סירו. קוסטה/GettyImages, Jose Manuel Alvarez

פורטו

ההדחה המאכזבת בשלב הבתים בעונה שעברה עם בית לא פשוט יחד עם ליברפול, מילאן ואתלטיקו מדריד, פגעה במורל של פורטו, בטח כשהיא ראתה את ההצלחה של בנפיקה שהגיעה עד שלב רבע הגמר. כעת, הפורטוגלים ינסו לשחר ואף להתעלות על הישג רבע הגמר מלפני שנתיים כשהם בכושר יוצא מן הכלל - 19 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו מאז סוף חודש אוקטובר. אמנם הם נמצאים עדיין מתחת לבנפיקה בטבלה, אך רשמו שלב בתים מוצלח בו סיימו ראשונים בבית, וכעת רוצים להמשיך את המומנטום ולהפתיע את אינטר בדרך לשלב הבא.

סרחיו קונססאו, מאמן הקבוצה, שמר על דריכות לקראת המפגש הראשון בין המועדונים בסן סירו: "אנחנו לא יכולים להשלות את עצמנו ולומר שהיכולת הטובה שלנו בחודשים האחרונים תספיק. המשחק מחר הוא מאוד חשוב ושונה". פורטו סובלת מלא מעט פציעות, כאשר אוטביו נמצא בספק למפגש פאביו קרדוסו צפוי להיעדר.

הרכב משוער פורטו: דיוגו קוסטה, ז'ואאו מריו, פפה, דויד קרמו, זאידו סאנוסי, אנדרה פרנקו, מרקו גרויץ', פפה אקינו, סטפן אוסטקיו, דניאל נמאסו, מהדי טרמי.

מאמן אינטר, סימונה אינזאגי. Giuseppe Bellini, GettyImages
יחפשו להעפיל לרבע גמר ראשון מאז 2011. אינזאגי/GettyImages, Giuseppe Bellini

משחק הגומלין שייערך בפורטו באצטדיון הדרגאו יתקיים ב-14.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully