וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסימן: "ההתעניינות של מועדונים גדולים בי נותנת לי מוטיבציה"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 12:33

משאיר דלת פתוחה לעזיבה? כוכב נאפולי התייחס לעתידו בריאיון ל-ESPN: "מחמיא לי שהקבוצות הגדולות רוצות אותי". תג המחיר: 120 מיליון יורו

תקציר ניצחונה של נאפולי 1:2 על רומא/ספורט1

ריאל מדריד, ליברפול, באיירן מינכן, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי: כמעט כל המועדונים הבכירים באירופה ובליגת האלופות לא מרשימים ורחוקים משיאם. אלא שקבוצה אחת בולטת מעל כולן וקוראים לה נאפולי. הקבוצה מדרום איטליה שועטת לעבר אליפות ראשונה מאז ימי מראדונה והיום (21:45) תתארח אצל פרנקפורט למשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.

הסיבה העיקרית להצלחה של הקבוצה העונה היא היכולת של החלוץ הנפלא שלה ויקטור אוסימן. חלוץ נבחרת ניגריה, שתג המחיר שלו מוערך כבר ב-120 מיליון יורו, הפך להיות אחד השחקנים המבוקשים באירופה. דה לורנטיס הנשיא כבר הצהיר שהוא לא למכירה, אבל אין ספק שהרבה קבוצות בכירות ינסו לרכוש אותו בקיץ.

ויקטור אוסימן, שחקן נאפולי חוגג. Francesco Pecoraro, GettyImages
מה תהיה התחנה הבאה שלו? אוסימן/GettyImages, Francesco Pecoraro

בריאיון שערך ל-ESPN, אוסימן לא שלל אפשרות שיעזוב את נאפולי בקיץ ואמר: "כשאתה משחק טוב, הקבוצות הבכירות ברחבי העולם רואות, במיוחד בחמש הליגות הגדולות. זה רק נותן לי מוטיבציה גדולה יותר להציג יכולת טובה גם בשבילי וגם בשביל הקבוצה". אוסימן התייחס לאפשרות שיעזוב בסוף העונה ואמר: "בסוף העונה, נראה מה יקרה. אני לא חושב על זה עכשיו. המועדון יחליט".

אוסימן מוליך בגאון את טבלת מלך השערים באיטליה עם 19 כיבושים. "כדור הזהב? זה לא בראש העדיפויות בשבילי", הצטנע אוסימן, "הקבוצה קודם כל לפני השאיפות האישיות שלי. כל עוד הקבוצה ממשיכה לנצח, זה לא משנה לי מי מבקיע".

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי שמחפשות בנרות חלוץ 9 חדש הוזכרו כמועמדות להחתים את אוסימן בקיץ הקרוב, אבל לא מן הנמנע שקבוצות נוספות שזקוקות לחלוץ ייכנסו למאבק עליו כמו ריאל מדריד וגם באיירן מינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully