וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בלאומית: מוטי איוניר ינסה לעצור את הפועל פתח תקוה

משחקי השלמה מהמחזור ה-23: המוליכה הלוהטת תארח את הפועל נוף הגליל (20:00), עירוני טבריה אצל הפועל עפולה שעדיין לא הפסידה בבית בליגה (19:00)

תקציר: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

החודש העמוס של הפועל פתח תקוה יימשך מחר (שלישי) כאשר מוליכת הלאומית תארח את הפועל נוף הגליל למשחק השלמה מהמחזור ה-23. עוד לפני כן, הפועל עפולה תפגוש את עירוני טבריה במשחק נוסף שאמור היה להיערך לפני כשבועיים ונדחה אז בגלל סערת "ברברה".

רן חשפיה, שוער הפועל פתח תקוה. דני מרון
שוב ישמור על שער נקי? רן חשפיה/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל נוף הגליל (20:00)

המלאבסים ינסו להאריך את רצף הניצחונות שלהם בליגה לשבעה (ו-11 ב-12 משחקים) כשמולם קבוצת התחתית שזקוקה לנקודות כדי להימלט מהקו האדום. נוף הגליל ניצחה בפעמיים האחרונות בהן התארחה אצל הפועל פתח תקוה בליגה ומקווה שה-0:1 בקרב התחתית מול מ.ס. כפר קאסם בשישי האחרון ייתן דחיפה לשחקנים שכבר ניצחו פעמיים עם מוטי איוניר על הקווים. המוליכה תחסר את בר נאווי והשוער עומר כץ, אבל שוער המשנה רן חשפיה לא ספג בשלושת משחקיו האחרונים.

עוד בוואלה!

הסטטוס-קוו בלאומית נשמר: ניצחונות למכבי פתח תקוה ואום אל פאחם

לכתבה המלאה
רומן הבראן, שחקן הפועל עפולה. מאור אלקסלסי
עפולה היחידה שלא הפסידה בבית. רומן הבראן/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - עירוני טבריה (19:00)

ארבעה ימים אחרי ה-0:2 הביתי על מכבי קביליו יפו שהחזיר אותה למסלול וקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, עירוני טבריה שבה לאצטדיון אותו היא חולקת העונה עם הפועל עפולה במטרה להיות הראשונה שמנצחת אותה שם בליגה. המארחת מגיעה אחרי שני ניצחונות ויודעת שגם נקודה תכניס אותה לטופ 8, אבל ניצחון נוסף שווה מקום שישי ושיפור משמעותי במאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון. ניצחון של טבריה יציב אותה מרחק נקודה ממכבי פתח תקוה השנייה, אם כי גם לה יש עדיין משחק שהיא צריכה להשלים. אביתר ברק יחסר לאורחת בגלל כרטיסים צהובים, גרשון קופי חוזר.

תוצאות משחקי יום שני:

מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא 0:2
מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם 2:0
הפועל אדומים אשדוד - בני יהודה 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully