וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור בסגל הפועל ב"ש, יעבור מבחן כשירות לפני מכבי ת"א

19.2.2023 / 16:36

הבלם הפתיע באימון המסכם וייצא עם הקבוצה לבית המלון ברמת גן, במועדון אופטימיים באשר לאפשרות שיפתח בבלומפילד (שני 20:30). אנגלידיס חיזק את השחקנים באימון, קראנקה עדיין לא החליט על הרכב ומערך

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

מכבי תל אביב

גם בסיום האימון המסכם שערכה מכבי תל אביב, המאמן אייטור קראנקה לא חשף בפני שחקניו את ההרכב והמערך שאיתו הוא יעלה מחר נגד הפועל באר שבע. הבאסקי שוקל את כל האפשרויות מבחינתו,כולל חזרה למערך של המאמן ולאדן איביץ' עם שלושה בלמים, אבל בשלב זה עדיין לא ברור כיצד יפתח.

סביר שקראנקה יעבה את מרכז השדה מאחר שהפועל באר שבע נוטה לשחק בחוץ עם שלושה קשרים אגרסיביים ועל כן גם הוא עשוי לפתוח עם דן גלזר, אייל גולסה ודור פרץ. עדיין לא ברור אם רארש איליה יפתח, ובמקרה כזה יצטרך קראנקה להוציא את אחד הזרים מההרכב ובתרחיש כזה צפוי אנדרה ז'ראלדש לרדת לספסל ובמקומו יעלה מאור קנדיל שהיה מורחק בהפסד למכבי נתניה. מי שיחסרו הם יונתן כהן שעדיין מתאמן לבד ושרן ייני שסובל משברים בפניו. על פי מסיבת העיתונאים הבוקר, קראנקה ממשיך להאמין בשני החלוצים שלו, ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ', וגם אם יחליט לשחק עם שחקני כנף, סביר להניח שיובאנוביץ' יוסט לצד.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
צפוי לפתוח. יובאנוביץ'/אריאל שלום

בנוסף, במועדון שמחו לשמוע היום את ג'ק אנגלידיס מתראיין לכלי התקשורת ובמכבי תל אביב מאמינים שביכולתם לפתוח מחר דף חדש ולצמק את הפער מהמוליכה מכבי חיפה. נוכחותו של אנגלידיס הורגשה גם באימון עצמו, במהלכו שוחח עם השחקנים בארבע עיניים וחיזק אותם.

בכל הקשור להכנות הלוגיסטיות, שערים 10-11, כזכור, יישארו מחר סגורים לבעלי המנויים, אבל ייפתחו לנשים ולילדים עד גיל 10. במכבי תל אביב מעריכים שלמעלה מאלף נשים וילדים צפויים להיכנס ליציע, אך הדגישו שרק נשים וילדים עד גיל 10 שאוהדים את מכבי תל אביב ייכנסו.

עוד בוואלה!

דור פרץ: "ההתנהלות של איגוד השופטים ראויה לביקורת"

לכתבה המלאה
ג'ק אנגלידיס, מכבי תל אביב. שלומי גבאי
במכבי תל אביב שמחו לשמוע את נציג הבעלים מדבר. אנגלידיס היום/שלומי גבאי

הפועל באר שבע

מיגל ויטור נכלל בסגל הפועל באר שבע לקראת משחק החוץ בבלומפילד נגד מכבי תל אביב (שני, 20:30) במטרה שיעבור מבחן כשירות מחר, ואם יימצא כשיר יפתח בהרכב במשחק בין המדורגות 2-3 בליגת העל, שכל אחת מהן תנסה להתקרב למוליכה מכבי חיפה שהפסידה אתמול באשדוד.

ויטור ייצא הערב לבית מלון ברמת גן עם הפועל באר שבע ורק מחר בחימום לפני המשחק יעבור מבחן כשירות בסיומו יוחלט אם הוא עולה באחד עשר למשחק מול מכבי תל אביב. למעשה, ויטור הפתיע כאשר סיים את האימון המסכם בצורה טובה ובמועדון מרגישים שהוא יוכל לשחק, אך ההחלטה כאמור תתקבל רק מחר לפני פתיחת המשחק. מי שבוודאות ייעדר זהו החלוץ הפולני פטריק קלימלה שנפצע.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עשוי לשחק נגד מכבי תל אביב. מיגל ויטור/ברני ארדוב

טריוויה

* 125 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 30:58 בניצחונות ועוד 37 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל באר שבע לא ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ בשמונת הניסיונות האחרונים, מאז שחנן ממן קבע 0:1 בנתניה באפריל 2018. הניצחון האחרון בבלומפילד במסגרת הליגה היה בדצמבר 2015, אז המאמן הנוכחי אליניב ברדה ועוזרו מאור מליקסון כבשו ב-1:2 מול שער מצמק של אלי דסה.

* מכבי תל אביב סופרת 25 משחקי בית רצופים ללא הפסד בליגת העל, מאז שמ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 בבלומפילד באוקטובר 2021. הרצף של הצהובים כולל 16 ניצחונות ותשע תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע היא קבוצת החוץ הטובה בליגה עד כה, עם 30 נקודות מ-33 אפשריות. היא גם כבשה יותר מכולן (23 שערים כאורחת) וספגה הכי מעט (שישה שערי חובה).

* באר שבע שומרת על שער נקי כר 411 דקות, מאז שאיגור זלאטנוביץ' הכניע את עומרי גלזר במחצית הראשונה של ה-2:2 הביתי מול מכבי נתניה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 22579

תוצאות השבת:

עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0
מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 2:1
הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה 0:1
הפועל חדרה - בני סכנין 3:1
מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully