וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "ההתנהלות של איגוד השופטים ראויה לביקורת"

19.2.2023 / 9:45

קשר מכבי תל אביב לא הסתיר את אכזבתו לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע (שני, 20:30): "צריך להשמיע את קולנו, כי קורים דברים לא הגיוניים". מאבק האליפות? "עדיין תלוי בנו". קראנקה מסביר: "אני לא יכול לוותר על זהבי או יובאנוביץ' בהרכב"

אוהדי מכבי תל אביב נפגשים עם ערן זהבי בקרית שלום/מרחבי הרשת

אחרי ההפסד של מכבי חיפה, מכבי תל אביב קיבלה הזדמנות נוספת - אולי אחרונה - לחזור למאבק האליפות. כדי לחזור סופית לתמונה, הצהובים יצטרכו לשים מאחור את ההפסד למכבי נתניה במחזור שעבר ולנצח את השנייה בטבלה הפועל באר שבע, מחר (שני, 20:30) באצטדיון בלומפילד. לקראת המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אייטור קראנקה והקשר דור פרץ, שאף ביקר בגלוי את איגוד השופטים.

"בסופו של דבר אנחנו משחקים במכבי תל אביב, המועדון הכי גדול בארץ, ואנחנו לא רוצים להתעסק בזה. אבל ההתנהלות של איגוד השופטים לאחרונה ראויה לביקורת", אמר פרץ. "צריך להשמיע את קולנו, כי מה שקורה לא הגיוני. גם מה שקרה אתמול במשחק של מכבי חיפה, זה לא הגיוני. במשחק שלנו מול אשדוד באותו אצטדיון פסלו לנו שער, ובדקו את זה כמו שצריך, לטענתם. איגוד השופטים צריך לתת את התשובות".

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב, מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. שלומי גבאי
תוקף. פרץ/שלומי גבאי

פרץ יודע שאחרי נתניה, "צריך להתאושש מהר מאוד ממשחקים כאלה. התאוששנו מהר מאוד, למדנו מהטעויות שלנו וכבר יום אחר כך הראש שלנו היה מכוון אך ורק למשחק נגד באר שבע".

הקשר הוסיף: "אם אני במשחק לא טוב, כמובן שזה משפיע על הקבוצה. בסופו של דבר אנחנו צריכים אחד את השני, את כולם. אני פשוט רוצה שנהיה שם בכל רגע, עד סוף העונה, כל שחקן - כי יש לנו מטרות ואנחנו לא מוותרים עליהן".

על מאבק האליפות: "כל משחק הוא הזדמנות עבורנו להיות במרוץ עד הסוף. כרגע יש לנו אפשרות לצמק את הפער ולרדוף הכי חזק שאפשר אחרי המוליכה. אנחנו רוצים לשוט קדימה, זה בידיים שלנו. ככל שאנחנו באים מוכנים, אנחנו לוקחים את הנקודות ומתקדמים לעבר המטרה שלנו".

על השינוי לרעה מאז המשחק נגד מכבי חיפה: "עמדנו שם בצורה נפלאה, הדגשים החדשים של המאמן באמת נראו טוב באותו משחק, אבל אין מה לעשות, דרך של מאמן לוקחת זמן. לאט לאט אנחנו מגבשים את הצורה שלנו כקבוצה. זה שמול מכבי חיפה זה נראה טוב זה אחלה, אבל הליגה מורכבת מיותר משחקים".

על המפתחות נגד באר שבע: "אנחנו צריכים להרים את האגרסיביות. אנחנו יודעים היטב איך הם משחקים, ואני חושב שכשאנחנו באים מוכנים ומרוכזים, אנחנו הכי טובים שיש. אנחנו
צריכים להופיע במלוא הדרנו".

עוד בוואלה!

ביקורות במכבי חיפה: "לא חזרנו מהפגרה, זו לא יכולת של אליפות"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה. שלומי גבאי
לא מוותר על שני החלוצים. קראנקה/שלומי גבאי

אייטור קראנקה אמר: "אני לא מסכים שלא נראינו טוב. כמאמן, אתה צריך לנטרל את הרעשים. נכון שאנחנו צריכים להשתפר, אבל אם נאפשר לרעשי הרקע להיכנס, זה יפגע בנו. אמרתי אחרי המשחק נגד נתניה שאני גאה בשחקנים, ואני עומד מאחורי זה. אני מרוצה מהקבוצה, מהעבודה של השחקנים. אנחנו מבינים שצריך להשתפר, אבל מנסים להימנע מרעשי רקע".

על המשחק מחר: "באר שבע קבוצה שלמה. הם יודעים להגן, הם אגרסיביים, לא מקרי שהם במקום השני, אבל מבחינתי זה עדיין תלוי בנו. כשאתה חלק ממכבי תל אביב, אתה צריך לחשוב קודם כל על עצמך".

על ההתחלה שלו בקבוצה: "לא הגעתי לכאן לחודש, אלא לתקופה ארוכה, וכשאעזוב נחליט אם הייתי טוב או לא. אין סיבה לעשות סיכומים עכשיו. המטרה שלי היא לשפר את הקבוצה ולצבור כמה שיותר נקודות".

על המערך: "כשיש לך שחקנים כמו זהבי ויובאנוביץ', אתה פותח איתם ונותן להם את הקרדיט. אני צריך למצוא את השחקנים בכושר הכי טוב לצידם".

על רארש איליה וההתאקלמות שלו: "הוא מסוגל לשחק בכנפיים לצד ערן ויובאנוביץ'. כשמישהו מהם לא משחק, הוא מסוגל לשחק גם בתור חלוץ. זו הסיבה שהבאנו אותו לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully