וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה לפני מכבי ת"א: "השחקנים יודעים, זה רק אמצע המרתון". קלימלה ייעדר

19.2.2023 / 9:33

מאמן הפועל באר שבע לא מתרגש מהאפשרות להיצמד למכבי חיפה ולברוח לצהובים אחרי המשחק בבלומפילד (שני, 20:30): "חושבים רק על עצמנו". דדיה: "אני לא עוד שחקן בקבוצה"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע יודעת: המשחק נגד מכבי תל אביב מחר (שני, 20:30) עלול לקבוע את גורל העונה. ניצחון יצמק את הפער ממכבי חיפה לנקודה בלבד, ויפתח פער של 7 נקודות על הצהובים, שעדיין רואים בעצמם מועמדים לאליפות. לקראת המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אליניב ברדה והמגן אור דדיה.

"כל משחק הוא חשוב, מבחינתנו כל משחק הוא כמו אתגר גדול מאוד שאנחנו מציבים לעצמנו", אמר ברדה בפתח המסע"ת. "יש לנו ארבעה משחקים עד הפלייאוף ומבחינתנו כל משחק הוא חשוב, כולל המשחק הזה".

כשנשאל על איבוד הנקודות של מכבי חיפה, השיב ברדה: "יש משהו שאני חוזר עליו הרבה פעמים וזה שאנחנו מתרכזים רק בעצמנו. ממשחק למשחק אנחנו חושבים איך אפשר לשחק טוב יותר, איך נשפר את הכדורגל שלנו. ככה נעשה גם במשחק הזה. האם אנחנו פייבוריטים? אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מרוכז במטרה. ברדה/ברני ארדוב

על הפציעה של מיגל ויטור, שעשוי להיעדר מהמשחק אמר המאמן: "בשביל זה יש לנו סגל חזק. נעלה עם ה-11 הכי טובים. כשנסיים את האימון דברים יתבהרו לגבי כמה שחקנים שיש לגביהם ספק".

אור דדיה שחזר לאחרונה להרכב הוסיף: "אני מרוצה שיש לי תחרות. בסך הכל, אני חושב שאני לא עוד שחקן בהפועל באר שבע. אעשה הכי כדי להישאר ב-11, אני חושב שאני יכול לשחק בכל המשחקים".

חלוץ הקבוצה פטריק קלימלה פצוע וייעדר מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully