וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס עלתה למקום השביעי, רומא שמרה על מקומה בטופ 4

הגברת הזקנה גברה 0:2 על ספציה בחוץ, מוריניו השיג 0:1 דחוק על ורונה. אימובילה כבש צמד ב-0:2 של לאציו על סלרניטנה ומאמנה החדש והעלה אותה למקום הרביעי על חשבון הקבוצה מברגמו, שהפסידה 2:1 בבית ללצ'ה

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:2 על ספציה/ספורט1

המחזור ה-23 בסרייה A האיטלקית נמשך היום (ראשון) ובמשחק הצהריים נרשמה הפתעה גדולה, כאשר אטאלנטה הפסידה בביתה ללצ'ה. מי שניצלה זאת היטב היא לאציו, שניצחה 0:2 בחוץ את סלרניטנה בבכורה של המאמן פאולו סוזה בשורות המארחת. הערב הזה ננעל עם רומא, ששבה לטופ 4 עם ניצחון דחוק על ורונה, בעוד יובנטוס ממשיכה לאסוף נקודות אחרי העונש והפעם ניצחה 0:2 את ספציה בחוץ.

ג'רמי בוגה, שחקן אטאלנטה. Emilio Andreoli, GettyImages
אטאלנטה לא ראתה את זה מגיע. בוגה/GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה - לצ'ה 2:1

הפתעה גדולה בתחילת משחקי היום בסרייה A. אטאלנטה במחזור שעבר ניצחה בחוץ את לאציו וקפצה למקום השלישי בטבלה, אבל דווקא במשחק בית מול העולה החדשה קרסה ואיבדה הזדמנות לרשום ניצחון ביתי שלישי ברציפות ויכולה ולשמורעל מקומה בין ארבע הראשונות. אסאן סיסיי חגג בחלוף ארבע דקות משריקת הפתיחה, אלכסי בלן הצרפתי הכפיל את היתרון בדקה ה-74 ואמנם אטאלנטה צימקה משער של רסמוס הויולונד המרשים, אבל זה הגיע רק בדקה ה-87 ולא הספיק למקומיים כדי להציל לפחות נקודה. זהו ניצחון שני ללצ'ה על אטאלנטה העונה, והראשון בברגמו מאז 1994.

עוד בוואלה!

מילאן גברה על מונצה של ברלוסקוני, לוקאקו כבש בניצחון אינטר

לכתבה המלאה
צ'ירו אימובילה, חלוץ לאציו. רויטרס
מקום שמיני בכל הזמנים. צ'ירו אימובילה/רויטרס

סלרניטנה - לאציו 2:0

שעה קלה אחרי שאטאלנטה הפסידה, לאציו, שבשבוע שעבר הפסידה לכחולים מברגמו, עקפה אותה בשנית עם ניצחון על סלרניטנה בבכורה של המאמן פאולו סוזה, אקס מכבי תל אביב. צ'ירו אימובילה הבקיע צמד תוך 9 דקות (60 ו-69 בפנדל) והבטיח לתכולים את שלוש הנקודות - החלוץ הגיע ל-191 שערי ליגה וטיפס למקום השמיני בטבלת מבקיעי כל הזמנים בליגה. בדקה ה-89 דילן ברון הורחק וללאציו הוענק פנדל, אבל אימובילה הוחלף קודם לכן ומי שבעט היה לואיס אלברטו שנעצר אצל השוער לואיג'י ספה.

אנחל די מריה שחקן יובנטוס חוגג שער. ANDREAS SOLARO/AFP, GettyImages
נכנס כמחליף וכבש. אנחל די מריה/GettyImages, ANDREAS SOLARO/AFP

ספציה - יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה ממשיכה להתקדם במעלה הטבלה אחרי הורדת 15 הנקודות וכעת היא כבר במקום השביעי שעשוי להניב כרטיס לאירופה (אלמלא העונש הייתה יחד עם אינטר במקום השני). ספציה נפרדה ממאמנה לוקה גוטי אחרי איבוד היתרון 0:2 והתיקו המתסכל מול אמפולי במחזור הקודם, אבל המאמן הזמני פבריציו לוריירי לא הצליח לאתגר את יובנטוס ולגבור עליה לראשונה מאז יוני 2007 והימים המשותפים בסרייה B. מואיז קן קיבל את חולצת ההרכב והחזיר עם שער בדקה ה-32 אחרי הרמה משמאל של פיליפ קוסטיץ', בעוד המחליף שלו אנחל די מריה נכנס בדקה ה-56 ואחרי 11 דקות ירה כדור שטוח אל הרשת מ-22 מטרים וחגג את הרביעי שלו העונה בליגה.

אולה סולבאקן רומא חוגג. רויטרס
שער בכורה לחיזוק מבודו גלימט. אולה סולבאקן חוגג/רויטרס

רומא - ורונה 1:0

ניצחון ביתי רביעי רצוף של רומא, ששמרה על שער נקי בכל הניצחונות וחשוב מכך שמרה על מקומה בטופ 4. ורונה התאוששה מעט אחרי פתיחת עונה רעה וצברה 8 נקודות מ-12 האחרונות, אבל היא לא ניצחה את רומא בחוץ מאז ב-28 בינואר 1973 והמסורת נמשכה עם הפסד דחוק במשחק שניצחון בו היה מעלה אותה מעל הקו האדום. האורחים החזיקו מעמד 45 דקות עד שלאונרדו ספינאצולה הנהדר מצא עם העקב את אולה סולבאקן, שבלי לעצור בעט חזק לפינה הרחוקה והכריע את המשחק הזה.

צפו בשער הנפלא של רומא

תקציר ניצחונה של רומא 0:1 על ורונה/ספורט1

משחק נוסף

פיורנטינה - אמפולי 1:1
לפיורנטינה: ארתור קבראל (85). לאמפולי: ניקולו קמביאגי (29).

המחזור יינעל ביום שני כשטורינו תארח את קרמונזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully