וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן גברה על מונצה של ברלוסקוני, לוקאקו כבש בניצחון אינטר

הרוסונרי גברו 0:1 על הקבוצה שבבעלות מי שעמד בעבר בראשה, מסיאס הכריע. החלוץ הבקיע בפנדל את שערו השני העונה בליגה, הנראזורי הכניעו 1:3 את אודינזה

תקציר: נאפולי - קרמונזה 0:3/ספורט 1

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית יצא לדרך בשישי עם הניצחון של נאפולי על ססואולו, ונמשך היום עם משחקים של שתי המילאנזיות - שתיהן עשו את המוטל עליהן ולקחו את שלוש הנקודות. האלופה מילאן ניצחה 0:1 אצל מונצה של סילביו ברלוסקוני, בעוד אינטר השנייה שמרה על יתרון שלוש נקודות מיריבתה העירונית עם 1:3 על אודינזה, וגם הקטינה את הפער מהמוליכה נאפולי בחזרה ל-15 נקודות.

ג'וניור מסיאס מילאן חוגג. GettyImages
עברו בשלום את המשוכה של מונצה. שחקני מילאן חוגגים/GettyImages

מונצה - מילאן 1:0

הקבוצה בבעלותו של סילביו ברלוסקוני אירחה את האלופה, זו שבה החזיק בעבר ראש ממשלת איטליה בדימוס. בסיבוב הראשון הביסו הרוסונרי 1:4 והפעם הם התקשו הרבה יותר כצפוי, אבל בדקה ה-32 ג'וניור מסיאס הניף רגל וכבש מחוץ לרחבה. מילאן משלימה שבוע חלומי מבחינתה אחרי ה-0:1 על טוטנהאם בליגת האלופות ונצמדה זמנית לאינטר השנייה בעקבות הניצחון. מונזה, שעשתה צרות העונה לגדולות וניצחה את יובנטוס, נותרה במקום העשירי.

עוד בוואלה!

שערים אדירים לקברצחליה ואוסימן, הפער של נאפולי בפסגה צמח ל-18

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו, חלוץ אינטר. רויטרס
בסך הכל שערו השני העונה בליגה. לוקאקו/רויטרס

אינטר - אודינזה 1:3

מאז מחזור פתיחת העונה, שנערך לפני 189 ימים, רומלו לוקאקו לא כבש בליגה האיטלקית. החלוץ הבלגי שהוביל את הנראזורי לאליפות ועשה ככל שביכולתו לשוב בקיץ האחרון מצ'לסי, הרשית ב-13 באוגוסט נגד לצ'ה, אבל מאז לא מצא את הרשת בסרייה A. היום הוא כבש את שערו השני וסייע לנראזורי לשמור על המקום השני, כשכבש בדקה ה-20.

למעשה, לוקאקו תחילה לא הצליח להכניע את מרקו סילבסטרי שזינק למקום הנכון והדף בעיטה רעה של הבלגי, אבל שופטי המסך זיהו שהשוער התקדם מקו השער, נפסק כדור חוזר ואותו כבר לוקאקו תרגם ליתרון. סנדי לובריץ' החזיר את האורחת לעניינים בדקה ה-43 מבישול רוברטו פריירה, אבל הנריך מחיטריאן השיב את אינטר ליתרון בדקה ה-73 ולואטרו מרטינס המחליף, שנשמר למשחק נגד פורטו ביום רביעי בליגת האלופות ולכן עלה לדשא רק ל-25 הדקות האחרונות, קבע את תוצאת הסיום בביצוע יפהפה בדקה ה-89 - הוא אמנם כבש, אבל לא הצליח לנפץ את שיאו של אלסנדרו אלטובלי שב-1983 כבש את כל ששת השערים האחרונים של אינטר, רצף שנעצר אחרי שלוקאקו היה הראשון שכובש בליגה עבור אינטר וקוטע רצף של חמישה גולים שעליהם חתום הארגנטינאי.

משחק נוסף

סלרניטנה - בולוניה 2:1
לסלרניטנה: עבדלחמיד סבירי (68). לבולוניה: רוברטו סוריאנו (27), ריקרדו אורסוליני (90).

ביום ראשון יתקיימו חמישה משחקים נוספים באיטליה, לרבות המפגשים בין ספציה ליובנטוס ובין רומא לוורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully