וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה מתכנן לפחות שני שינויים, אנגלידיס ינסה לסייע

18.2.2023 / 12:44

רארש אילייה ומאור קנדיל מועמדים לפתוח במכבי תל אביב מול הפועל באר שבע. נציג הבעלים נכח באימון הבוקר ושוחח באופן אישי עם המאמן וחלק מהשחקנים. ייני ויונתן כהן יעדרו

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

אחרי ההפסד למכבי נתניה, הלחץ שהצטבר בעקבותיו והמחאה הקטנה שהייתה אתמול באימון מצד כמה עשרות אוהדי הקבוצה, במכבי תל אביב רוצים לשים הכל בצד ולבוא מרוכזים למשחק מול הפועל באר שבע מחרתיים (שני, 20:30) במטרה לנצח ולקחת שלוש נקודות. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס נחת אתמול בארץ ויקיים שיחות עם המאמן אייטור קראנקה וחלק מהשחקנים במטרה לסייע ולהחזיר את הקבוצה למסלול טוב יותר.

קראנקה יצטרך להחליט אם לפתוח מחרתיים לראשונה עם רארש אילייה. הבאסקי נוטה ללכת על זה, ואם יעשה זאת הוא יצטרך להוציא אחד מחמשת הזרים שפתחו מול מכבי נתניה. המאמן עשוי להחזיר להרכב את מאור קנדיל שלא התלבש מול מכבי נתניה בשל צבירת כרטיסים צהובים, ובמקרה כזה יפנה אנדרה ז'ראלדש את מקומו לטובת הקיצוני הרומני. אפשרות נוספת היא שאילייה יפתח במקום ג'ורג'ה יובאנוביץ' וקראנקה יעבור למערך שבו רק ערן זהבי מתופקד כחלוץ המטרה. על פי האימונים נראה שקראנקה דווקא ממשיך להאמין בשני החלוצים שלו ומי שאמור לרדת לספסל הוא גבי קניקובסקי.

ג'ק אנגלידיס, מכבי תל אביב. דני מרון
הגיע במטרה לסייע. ג'ק אנגלידיס/דני מרון

שרן ייני נפגע בפניו באימון, וייעדר בשבועות הקרובים
קראנקה מחפש את הנוסחה והשחקנים המתאימים: "העונה לא הסתיימה"
קחו פסק זמן: מכבי תל אביב צריכה מאמן ישראלי. דעה

"חטפנו בומבה ממכבי נתניה וכולם מנסים להרים את עצמם באימונים", מעידים במכבי תל אביב. "כולם מבינים את הלחץ הגדול והציפייה למשהו אחר".

מי שייעדרו מחרתיים הם שרן ייני ויונתן כהן. לייני ייקח עוד זמן עד שישוב להתאמן אחרי שנפגע בפניו והוא סובל משברים בכמה מוקדים. כהן ממשיך להתאמן לבדו בגלל פציעת השריר ברגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully