וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי מכבי תל אביב מחו באימון, זהבי דווקא קיבל תשואות

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 13:45

עשרות אוהדים הניפו שלטים בקרית שלום: "3 שנים אין קליטה בקנדה". חולקו הכרטיסים למשחק נגד באר שבע: כרבע ממנויי 10-11 הגרילו כרטיס חינם ויעברו לשער אחר. נשים וילדים יקבלו בקופות כרטיס בחינם

אוהדי מכבי תל אביב נפגשים עם ערן זהבי בקרית שלום/מרחבי הרשת

1,250 אוהדי מכבי תל אביב, בעלי מנויים לשערים 10-11 קיבלו ביממה האחרונה הודעה כי עלו בהגרלה וזכו בכרטיס חינם למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני לשערים 2, 7 ו-8. כזכור, השערים יהיו סגורים במשחק לבעלי מנויים למעט נשים וילדים עד גיל 10. במכבי תל אביב החליטו לאחר שגם הפועל תל אביב עשתה כך להוציא את 1250 הכרטיסים שהיא יכלה למכור למשחק לטובת אוהדים משערים 10-11 להם יש מנוי.

בנוסף לכך קופות האיצטדיון יהיו פתוחות ביום שני בערב לטובת נשים וילדים עד גיל 10 שיוכלו להגיע ולקבל כרטיס חינם לשערים 10-11. במכבי תל אביב מקווים כי למרות השעה המאוחרת והעובדה שיש בית ספר וגנים למחרת, עדיין יגיעו אלפי ילדים ונשים והשערים יהיו מלאים.

ארגון מכבי פנאטיקס הודיע כי לאור התנגדותו של בית הדין להזיז את העונש למשחק מול הפועל ירושלים ומכיוון שהיה צריך לחלק את הקהל בשערים 10-11 לחלק שיוכלו לבוא וחלק שלא, החליטו חברי הארגון, שהוא הגרעין המעודד של הקבוצה, לא להיכנס ליציעים ולא להשתתף בהגרלה של 1250 הכרטיסים.

מחאת אוהדי מכבי תל אביב באימון הקבוצה. מתוך טוויטר, צילום מסך
מראות שמזכירים תקופות נשכחות ואחרות בקרית שלום. האוהדים מוחים, הבוקר/צילום מסך, מתוך טוויטר
מחאת אוהדי מכבי תל אביב באימון הקבוצה. מתוך טוויטר, צילום מסך
מחאת אוהדי מכבי תל אביב באימון הקבוצה/צילום מסך, מתוך טוויטר

באשר לאוהדי הפועל באר שבע, 3,000 מהם יגיעו לדחוף את הקבוצה ויישבו בשערים 4-5. במכבי תל אביב החליטו להגביל את הכמות ולהקצות להם את אותה כמות שקיבלו אוהדי מכבי חיפה.

כמה עשרות אוהדי מכבי תל אביב הכואבים את מצב הקבוצה, הגיעו בצהריים לאימון בקרית שלום כדי למחות נגד ההנהלה. למקום הוזמנו שוטרים כדי למנוע התפרעויות. האוהדים חיכו לשחקנים שיצאו מהמתחם וצעקו גם לעברם בעקבות המצב של הקבוצה. חלק מהשחקנים עצרו עם המכוניות ואחרים מיהרו לעזוב את המקום. ערן זהבי, לעומת זאת, קיבל תשואות (צפו בסרטון בראש הכתבה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully