וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה מחפש את הנוסחה והשחקנים המתאימים: "העונה לא הסתיימה"

16.2.2023 / 10:26

לצד תחושה שחלק איבדו ביטחון ואמונה, במכבי תל אביב מזכירים לפני באר שבע: "הרבה יכול להשתנות אם ננצח". אילייה יפתח?

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב שבה הבוקר (חמישי) להתאמן אחרי יממה של חופש. במועדון מקווים שהשחקנים נחו מכל הבחינות, גם פיזית וגם נפשית, ויבואו הבוקר רעננים ונקיים יותר כדי להתכונן במאה אחוז למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. המאמן אייטור קראנקה לא נח אתמול, אלא הגיע לקרית שלום וישב על הוידאו של המשחק מול מכבי נתניה כדי למצוא את הקטעים הנכונים שימחישו לשחקנים עד כמה המשחק שלהם לא היה טוב ובאיזה נקודות אפשר להשתפר.

למרות שסביב המועדון קיימות תחושות קשות של אובדן דרך, קראנקה לא רוצה לוותר על העונה הזו ומשוכנע שמכבי תל אביב יכולה, בעזרת ניצחון אחד, להחזיר לעצמה את הביטחון ואת האמונה. "עונה לא מסיימים באמצע חודש פברואר", אמרו הבוקר בקרית שלום. "יש עוד הרבה משחקים, יש פלייאוף, יש גביע. הרבה יכול להשתנות אם ננצח את הפועל באר שבע".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מנסה להחזיר לעצמה את הביטחון/ברני ארדוב

בקבוצה ינסו למצוא באימונים הקרובים את השחקנים הכי נכונים למשחק הגדול נגד מחזיקת הגביע. ההרגשה היא שחלק מהשחקנים קצת איבד ביטחון לנוכח הציפיות והאכזבות. לא כולם מצליחים להתמודד באותו אופן עם הלחץ שיש על הקבוצה לזכות באליפות, וקראנקה יצטרך למצוא את השחקנים המתאימים. לא מן הנמנע שמאור קנדיל ישוב להרכב, אפילו שבמשחק האחרון לא היה בכלל בסגל כי היה מוצהב, וזאת כדי לפנות מקום לזר. במקרה כזה יפתח רארש אילייה על חשבון אנדרה ז'ראלדש והרומני יעלה כנראה במקום גבי קניקובסקי.

יונתן כהן ודניאל טננבאום בספק גדול לסגל גם למשחק ביום שני. כהן מעלה הילוך בהכנות הגופניות שלו וכבר מגביר קצב, אבל ספק אם רב אם יהיה מוכן להתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully